دادستان کل کشور: به فریاد صنعت خودروسازی برسید

 دادستان کل کشور خطاب به وزیر صمت گفت : بنده اولا به عنوان یک شهروند و ثانیا به عنوان مدعی العموم از شما درخواست و مطالبه جدی دارم که به فریاد صنعت خودروسازی برسید.

او گفت: مافیایی که نمی‌گذارد صنعت خودرو آبرویی متناسب با شرایط کشور داشته باشد برای شما موانع ایجاد خواهد کرد، اما از موانع و مشکلات نهراسید و هرجا که نیازمند کمک بودید بدانید که ما در کنار شما هستیم.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری شما مسئول صنعت کشور هستید و باید امانتدار مردم باشید، در دولت قبل ما هرچه تلاش کردیم و چندین جلسه با وزیر صمت داشتیم و بسیار پیگیری کردیم، اما نتیجه‌ای نداشت و اقدامی انجام نشد.

همچنین در این جلسه دادستان کل کشور گفت: اجازه نمی‌دهیم بانک‌ها برخلاف دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های بانک مرکزی اقدام کنند، دریافت سود مرکب‌ هم براساس شرع اسلام حرام است و هم بر اساس بخشنامه بانک مرکزی ممنوع است و ما اجازه نمی‌دهیم بانک‌ها از دستورات سرپیچی کنند.

پیشتر رهبر انقلاب فرموده بودند حمایت‌های عملی و تبلیغاتی از تولید داخلی باید منجر به ارتقای کیفیت محصولات و همچنین ارتقای فناوری شود، اما متأسفانه در برخی صنایع به‌ویژه در صنعت خودرو به موضوع کیفیت توجه نمی‌شود و مردم نیز بحق به آن‌ها اعتراض دارند.

فیروزی نماینده مجلس هم گفته بود با واردات خودرو می توان خودروسازان را وادار کرد که با ارتقای کیفیت به رقابت با خودروسازان خارجی بپردازند.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x