شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به یک هزار و ۵۵تن رسید

«پرویز یزدان‌پناه» عصر یکشنبه در گزارش نخ نیوز و به نقل ازایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۱۴۹ بیمار در بیمارستان‌های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۴۲ بیمار مبتلای قطعی و هشت بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می کنند.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸۷ هزار بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد با تلاش کادر درمان بهبود یافته اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۷۲ نمونه پی سی آر از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت دریافت شد که حدود ۴۱ درصد مثبت بوده و بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد ثبت شده است.

وی ابراز داشت: از ابتدای شروع واکسیناسیون در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون یک میلیون و ۲۰۱ هزار دُز واکسن تزریق شده است که از این تعداد ۵۳۳ هزار نفر دُز اول، ۴۷۷ هزار نفر دُز دوم و ۱۹۲ هزار نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه سویه جدید اُمیکرون در حال انتشار است، گفت: شرکت نکردن در تجمعات و دورهمی‌ها، رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از عادی انگاری از مهمترین راهکارها برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا