همکاری ردمی با تیم مرسدس AMG F1 برای گوشی‌های سری K50

ردمی برای معرفی گوشی‌های سری K50 خود با تیم مرسدس AMG F1 وارد همکاری شد.

برند ردمی که توسط شیائومی پشتیبانی می‌شود، امروز به‌طور رسمی همکاری خود را با تیم مرسدس AMG F1 اعلام کرد. این شرکت می‌گوید که مرسدس به‌عنوان شریک انحصاری به‌ منظور مرور عملکرد فوق‌العاده‌ی گوشی‌های سری ردمی عمل خواهد کرد.

به گزارش گیزموچاینا، ردمی در اطلاعیه‌ی همکاری خود با تیم مرسدس AMG F1 به این مورد اشاره می‌کند که نسخه‌ی محدودی از ردمی K50 نیز با الهام از این تیم عرضه خواهد شد. البته درحال‌حاضر جزئیات زیادی در‌ مورد این نسخه از K50 در‌ دسترس نیست.

همکاری ردمی K50 با AMG F1

ردمی همچنین در‌ حال آماده‌ شدن برای عرضه‌ی گوشی هوشمند K50 Gaming Edition برای بازار چین است و به‌ احتمال زیاد نسخه‌ی F1 Limited Edition نیز می‌تواند مدلی گیمینگ از این گوشی هوشمند باشد.

بر‌ اساس اطلاعات فاش‌شده، گوشی هوشمند ردمی K50 مرسدس ادیشن با طرح رنگ نمادین خودروهای مرسدس F1 از‌ جمله پنل پشتی خاکستری با عناصر مثلثی مشکی در اطراف بخش میانی پنل پشتی عرضه خواهد شد. دو ضلع مثلث‌ها با رنگ فیروزه‌ای و یک نوار درخشان RGB که با ماژول دوربین یکپارچه شده است، پوشانده خواهد شد.

همکاری ردمی K50 با AMG F1

نسخه‌ی مرسدس F1 ردمی K50 همچنین به نوار مسابقه‌ای خاکستری تیره مزین خواهد بود که به‌صورت عمودی در مرکز پنل پشتی این دستگاه قرار دارند و برند مرسدس AMD Petronas F1 Team نیز در گوشه‌ی سمت راست بالا به‌ همراه نشان نمادین مرسدس بنز قرار خواهد گرفت.

ردمی K50 گیمینگ ادیشن از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با وضوح Full HD پلاس (۲۴۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل)، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز بهره خواهد برد که با لایه‌ای از جنس گوریلا گلس ویکتوس پوشانده شده است. این محصول همچنین از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک بهره خواهد برد.

ردمی K50 گیمینگ از سیستم دوربین سه‌گانه‌ی پشتی بهره خواهد برد که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی OmniVision OV13B و یک دوربین دو مگاپیکسلی است. در بخش جلویی این گوشی نیز یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی برای ثبت سلفی و تماس‌های ویدئویی تعبیه خواهد شد. این محصول احتمالاً به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را با رابط کاربری اختصاصی MIUI 13 اجرا خواهد کرد. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز از باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن تأمین خواهد شد و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا