تهران خنک‌تر می‌شود

به گزارش نخ نیوز، خورشیدی، مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: از روز پنجشنبه دمای هوای تهران کاهش نسبی خواهد داشت و شهروندان هوای خنک‌تری را تجربه می‌کنند.

با این حال، وزش باد شدید و گردوخاک در برخی مناطق استان، به‌ویژه نیمه جنوبی و غربی، تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x