سناتور جنگ طلب آمریکایی عربستان را تهدید کرد

به گزارش گروه بین الملل نخ نیوز، «لیندسی گراهام» سناتور جنگ‌طلب جمهوری‌خواه آمریکایی به عربستان هشدار داد که اگر به توافق سازش و  عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با عنوان ادعایی توافقات ابراهام نپیوندد، با عواقب وخیمی روبرو خواهد شد.

وی گفت: به ترامپ می گویم که در اصرار بر اینکه عربستان و دیگران به عنوان بخشی از این مذاکرات به توافق ابراهیم (سازش و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی) بپیوندند، قاطع باشید.

گراهام مدعی شد: در صورت توافق بین تهران و واشنگتن، عربستان و سایر کشورها در صورت عدم پیوستن به توافق ابراهیم با عواقب وخیمی روبرو خواهند شد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x