خساراتی که ایران به آمریکا زد، میلیاردها دلار فراتر از اعلام رسمی است!

به گزارش نخ نیوز، بن رودز معاون مشاور امنیت ملی باراک اوباما گفت: « مدل امنیتیِ پادشاهی‌های خلیج فارس که بر اساس تأمین امنیت توسط آمریکایی‌ها و حفظ رفاه بود، با این جنگ عملاً از هم پاشیده.

متحدان ما در خلیج فارس ممکن است کم‌کم به چین یا روسیه نزدیک‌تر بشوند.

وقتی شما حقوق بین‌الملل را کنار می‌گذارید، طرف مقابل هم دیگر خیلی خودش را موظف به رعایت حقوق بین‌الملل نمی‌بیند.

خسارتی که به تأسیسات آمریکا، پایگاه‌های نظامی و مراکز دیپلماتیک آن در سراسر خلیج فارس وارد شده، بسیار شدیدتر از چیزی است که ما می‌دانیم.

پنتاگون ارزیابی‌های دقیق و واقعی از میزان خسارت واردشده به تأسیسات ما ارائه نمی‌کند و پهپادها و موشک‌های ایرانی از سد پدافند عبور کرده‌اند.»

 

.

 

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x