اجاره بهای خوابگاه‌های ملکی از دانشجویان دریافت نمی‌شود

به گزارش گروه اجتماعی نخ نیوز، حمیدرضا رئیسی، معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: بابت اجاره بهای خوابگاه‌های ملکی در ترم دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴، هیچ‌گونه هزینه‌ای از دانشجویان دریافت نخواهیم کرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه یکی از دغدغه‌های فکری دانشجویان، هزینه اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی است، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تصمیم گرفت هزینه اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی که مربوط به این صندوق است را از دانشجویان اخذ نکند.

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: باتوجه به شرایط خاصی که در کشور حکفرماست و در راستای حمایت از دانشجویان عزیز، این تصمیم از سوی مدیریت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اخذ شده است و بر اساس آن، بابت هزینه‌های اجاره بهای خوابگاه‌های ملکی در ترم دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴، هیچ هزینه‌ای از دانشجویان دریافت نخواهیم کرد تا انشاءالله دانشجویان با آرامش و فراغ بال بهتر بتوانند به تحصیلات خود ادامه دهند.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x