تمام هزینه شهروندان آسیب دیده از جنگ ساکن در هتل‌ها با شهرداری است

به گزارش گروه اجتماعی نخ نیوز، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درخصوص ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر صدور اخطار تخلیه به شهروندان آسیب‌دیده جنگ در هتل‌ها، بیان داشت: همانطور که از قبل نیز بار‌ها اعلام شده، شهرداری تهران تمام قد پای کار عزیزانی که واحد‌های آنها دچار آسیب شده ایستاده است و تا زمان تعمیر یا نوسازی کامل منازلشان تمام هزینه‌کرد‌ها با شهرداری است.

محمدخانی با بیان تا کنون ۶۶۷۷ نفر از شهروندان توسط مجموعه مدیریت شهری تهران در ۴۵ هتل و مجموعه اقامتی اسکان داده شده‌اند، تاکید کرد: تا مادامی که مشکل منازل آسیب دیدگان برطرف نشده باشد، شهرداری تمام هزینه‌های اسکان این عزیزان را پرداخت می‌کند.

سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اگر هر کدام از عزیزانی که منازل‌شان در جنگ اخیر دچار آسیب شده است و چنین تماسی با آنها گرفته شده، می‌توانند با شماره تلفن ۱۸۱۱ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x