قدردانی پزشکیان از تلاش‌های کادر درمان

به گزارش حوزه دولت نخ نیوز، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در نوشتاری در فضای مجازی درخصوص زحمات کادر درمان در جنگ تحمیلی سوم نوشت:

از آغاز حمله تجاوزکاران به خاک ایران پرستاران، پزشکان، کادر درمان در بیمارستانها و به طور ویژه اورژانس تمام وقت ‎پایکار مردم بوده‌اند.

از فداکاری همه شما تشکر می‌کنم. شما ستاره‌های درخشان ایران در این جنگ ظالمانه بوده‌اید. قدردان همه شما هستم.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x