پمپ بنزین‌های استرالیا با کمبود سوخت مواجه شدند

 

به گزارش نخ نیوز، اسکای نیوز گزارش داد که بیش از ۱۰۰ پمپ بنزین در سراسر ایالت نیو ساوت ولز استرالیا با کمبود گازوئیل مواجه شده‌اند و ۳۵ جایگاه نیز در بحبوحه بحران فزاینده سوخت در این کشور، به هیچ منبع سوختی دسترسی ندارند.

کریس بوئن، وزیر انرژی استرالیا دیروز مدعی شد که ذخایر سوخت استرالیا همچنان نسبتاً قوی است و ذخایر راهبردی کشور به اندازه ۳۸ روز مصرف بنزین و ۳۰ روز مصرف گازوئیل و سوخت جت را در بر دارد.

دولت استرالیا برای تثبیت بازار تا ۲۰ درصد از ذخایر راهبردی گازوئیل و سوخت را آزاد کرده و به‌طور موقت استانداردهای کیفیت سوخت را تسهیل کرده تا سوخت با میزان گوگرد بالاتر نیز قابل استفاده باشد و حجم سوخت قابل عرضه افزایش یابد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x