برنامه آموزش غیرحضوری مدارس تا پایان اسفند اعلام شد

به گزارش نخ نیوز، سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد که پس از تعطیلی هفت‌روزه مدارس، برنامه آموزش‌ها تا پایان اسفندماه به‌صورت غیرحضوری و مجازی ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به وضعیت مدرسه میناب گفت: «این مدرسه ۱۰۰ درصد خسارت دیده و به‌طور کامل تخریب شده است، زیرا سه بار مورد هدف قرار گرفته است.»

وزارت آموزش‌وپرورش تاکید کرده است که با توجه به شرایط موجود، آموزش مجازی و غیرحضوری جایگزین حضور فیزیکی دانش‌آموزان در کلاس‌ها خواهد شد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x