۱۵ نفر در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی مجروح شدند

به گزارش گروه اجتماعی نخ نیوز، رئیس سازمان اورژانس کشور، جعفر میعادفر اظهار کرد: در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی، ۱۵ نفر مجروح شدند و تاکنون هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.

وی افزود: از مجموع مجروحان، ۱۴ نفر در شهرستان ماهشهر استان خوزستان و یک نفر در شهر تهران مصدوم شده‌اند.

میعادفر ادامه داد: در حال حاضر یک نفر همچنان در بیمارستان بستری است و ۱۴ مجروح دیگر پس از دریافت خدمات درمانی و اقدامات لازم، ترخیص شده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با تأکید بر آمادگی کامل نظام سلامت گفت: مجموعه اورژانس کشور برای ارائه خدمات به مجروحان احتمالی در صورت تداوم اقدامات خصمانه دشمن، در آماده‌باش کامل قرار دارد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x