وزارت بهداشت: کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی می‌تواند حضوری برگزار شود

به گزارش گروه اجتماعی نخ نیوز، معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه‌ای به معاونین آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز آموزشی، اعلام کرد که دانشگاه ها می‌توانند در فرصت باقی مانده تا پایان ترم جاری نسبت به تشکیل کلاس‌های حضوری برای مقاطع تحصیلات تکمیلی اقدام کنند.

متن نامه دکتر طاهره چنگیز به معاونین آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان انتقال خون ایران، موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی، انستیتو پاستور ایران، انستیتو آموزشی، درمانی و تحقیقاتی قلب و عروق شهید رجایی و دانشگاه تربیت مدرس، به شرح زیر است: 

با سلام و احترام 

پیرو بخشنامه‌های قبلی در خصوص استمرار روندهای آموزشی و با عنایت به ضرورت حفظ کیفیت آموزش و در نظر گرفتن سلامت و آرامش خاطر دانشجویان عزیز و با توجه به شرایط موجود و هماهنگی‌های به عمل آمده با مراجع ذیربط، دانشگاه‌ها می‌توانند در فرصت باقیمانده تا پایان ترم جاری نسبت به تشکیل کلاس‌های حضوری برای مقاطع تحصیلات تکمیلی اقدام فرمایند. همچنین پیرو بخشنامه‌های قبلی، لازم است کلاس‌های عملی و بالینی کلیه دانشجویان به صورت حضوری برگزار شود. 

ضمنا مجدداً بر برگزاری کلیه آزمون‌ها به صورت حضوری تاکید می‌شود.

 

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x