
به گزارش نخ نیوز؛ نفتکش (XAVIA) که تحت تحریم آمریکا میباشد، سه هفته پیش در عسلویه، محمولهٔ خود را بارگیری کرد.این نفتکش که حامل گاز مایع ایران است بدون کوچکترین مانعی از محدوده محاصره آمریکا عبور کرد.


به گزارش نخ نیوز؛ نفتکش (XAVIA) که تحت تحریم آمریکا میباشد، سه هفته پیش در عسلویه، محمولهٔ خود را بارگیری کرد.این نفتکش که حامل گاز مایع ایران است بدون کوچکترین مانعی از محدوده محاصره آمریکا عبور کرد.
