عبور یک نفتکش تحریمی دیگر از محاصره آمریکا

 به گزارش نخ نیوز؛ نفتکش (XAVIA) که تحت تحریم آمریکا می‌باشد، سه هفته پیش در عسلویه، محمولهٔ خود را بارگیری کرد.این نفتکش که حامل گاز مایع  ایران است بدون کوچکترین مانعی از محدوده محاصره آمریکا عبور کرد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x