اعتراف مقام دولت ترامپ: ۱۲ نظامی آمریکایی در عربستان زخمی شدند

به گزارش گروه بین الملل نخ نیوز، یک مقام آمریکایی به خبرگزاری رویترز گفت که ۱۲ نظامی آمریکایی در حمله موشکی ایران به پایگاهی در عربستان سعودی زخمی شدند که حال دو نفر از آنها وخیم است.

پیش از این روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که یک موشک ایرانی روز جمعه به پایگاه هوایی امیر سلطان در عربستان سعودی اصابت کرده و چندین نظامی آمریکایی را زخمی کرده است.

سی بی اس نیوز تعداد نظامیان مجروح آمریکا در این حمله را  ۱۰ نفر اعلام کرد که جراحات دو نفر از آنها بسیار خطرناک و هشت نفر دیگر خطرناک گزارش شده است. 

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x