دستور معاون اول به استانداران برای تقویت وحدت ملی

یه گزارش حوزه دولت نخ نیوز،  محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران هشت استان کشور، با اشاره به نامگذاری این هفته به عنوان «هفته وحدت ملی برای ایران»، از استانداران خواست با شعار «همه در میدان برای ایران» زمینه حضور گسترده مردم با سلایق مختلف را فراهم کنند تا در فضایی همراه با حفظ حرمت عزای ملی و یاد شهدای اخیر، جلوه‌ای از همبستگی ملی و محکومیت تجاوزات دشمنان به نمایش گذاشته شود.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x