کیفیت آب تهران در شرایط مطلوب است

به گزارش نخ نیوز، پس از حمله جنایتکاران آمریکایی-صهیونیستی به مخازن نفتی تهران در ۱۶ اسفند ماه و ایجاد ستون‌های دود در آسمان پایتخت، نگرانی‌هایی درباره احتمال آلودگی آب شرب تهران در میان شهروندان مطرح شد؛ با این حال مسئولان شهری و شرکت آب و فاضلاب این موضوع را رد کردند.

بهنام بخشی سخنگوی آبفای استان تهران تأکید کرد تأسیسات و مخازن آب به‌صورت کامل پوشیده و ایمن هستند و نتایج آزمایش‌های انجام‌شده در خروجی تصفیه‌خانه‌ها نشان می‌دهد هیچ‌گونه آلودگی یا آلایندگی به آب شرب پایتخت اضافه نشده و کیفیت آب در شرایط مطلوب قرار دارد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x