هرکس از اماکن حساس فیلم گرفت به وزارت اطلاعات گزارش کنید

به گزارش گروه سیاسی نخ نیوز، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد  در صورتیکه فردی نسبت به تهیه عکس یا فیلم را از اماکن حساس یا ساختمان ها و محلهای آسیب دیده اقدام نماید، همچنین به ثبت موقعیت مراکز با دستگاه GPS و یا تلفن همراه و علامت گذاری مکان ها بپردازد می تواند عامل دشمن آمریکایی – صهیونی باشد.

 

در صورت مشاهده چنین مواردی موضوع را بلافاصله به کانال رسمی ستادخبری وزارت اطلاعات در پیام رسان های ایتا، بله و روبیکا به آدرس vaja113@ ارسال فرمایید.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x