گفتگوهای تلفنی عراقچی با وزرای خارجه منطقه

به گزارش گروه بین الملل نخ نیوز،  سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماس‌های تلفنی جداگانه با همتایان خود در مصر ، عمان و قطر آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بررسی قرار داد.

پیش از این سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه اعلام کرده بود که مذاکرات هسته‌ای با ایالات متحده روز جمعه حدود ساعت ۱۰ صبح در مسقط برگزار می‌شود.

عراقچی تصریح کرد: از برادران عمانی‌ بابت فراهم‌کردن تمامی ترتیبات لازم سپاسگزارم.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x