مسابقات تنیس جایزه بزرگ مردان کشور در ساری آغاز شد

نخ نیوز/مازندران مسابقات تنیس جایزه بزرگ مردان کشور با حضور تعدادی از ملی پوشان و برترین‌های این رشته ورزشی به میزبانی هیات تنیس مازندران در شهرستان ساری آغاز شد.
دراین دوره از مسابقات که چهارشنبه شب در مجموعه ورزشی آسایش در شهرستان ساری شروع شده، ۲۱ تیم از سراسر کشور با هم رقابت می‌کنند.
رئیس هیات تنیس مازندران گفت: مسابقات هر شب پس از افطار برگزار و تا نیمه شب ادامه دارد.
امیردریایی، با اشاره به اینکه این مسابقات به صورت گروهی و حذفی برگزار می‌شود، افزود: مسابقات تا روز ۲۲ فروردین ادامه دارد و درنهایت تیم‌ها و نفرات برتر نیز با حضور مسئولان فدراسیون واستانی تجلیل خواهند شد.
وی، جایزه این دوره از مسابقات را بیش از ۱۲۵ میلیون تومان از سوی حامی مالی برگزاری مسابقات اعلام کرد و ادامه داد، به سه تیم برتر این جایزه نقدی توزیع خواهد شد.
دریایی اضافه کرد، مسابقات تنیس جایزه بزرگ مردان کشور که نخستین رویداد مهم کشوری دراین سطح در سال جدید است، بیشتر ملی پوشان ومدعیان این رشته ورزشی نیز حضور دارند واین باعث کیفی‌تر شدن مسابقات دراین دوره شده است.
رئیس هیات تنیس مازندران همچنین با اشاره به اینکه هیات درسال ۱۴۰۳ چندین مسابقات مهم و معتبر تنیس از جمله تور جهانی رده سنی جوانان را در نیمه نخست اردیبهشت امسال میزبانی خواهد کرد، گفت، مسابقات تور جهانی تنیس جوانان در دو بخش دختران و پسران از ۱ تا ۱۴ اردیبهشت به میزبانی مازندران و مجموعه ورزشی آسایش در شهرستان ساری برگزار خواهد شد.
 دریایی افزود: این برای نخستین بار است که مازندران در رشته تنیس از مسابقات جهانی این رشته ورزشی میزبانی می‌کند.
 وی همچنین از برگزاری مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران قهرمانی کشور در روزهای۲۳ فروردین تا ۱ اردیبهشت به میزبانی مازندران خبر داد و افزود: این مسابقات با حضور حدود ۸۰۰  تنیسور در مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار خواهد شد.
دریایی ادامه داد: هیات تنیس مازندران در روزهای ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت در شهرستان آمل مسابقات تنیس یک هزار امتیازی کشور را میزبانی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x