حملات جدید صهیونیست‌ها به اردوگاه النصیرات/القسام دو تانک مرکاوا را شکار کرد

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس از هدف‌گیری دو تانک صهیونیستی از نوع «مرکاوا» در غزه خبر دادند.
به گزارش نخ نیوز، گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد، دو تانک صهیونیستی از نوع مرکاوا را با دو راکت ضدزره «یاسین ۱۰۵» در محوطه مجتمع الشفا در شهر غزه مورد هدف قرار دادند.
بنا بر اعلام شبکه خبری الجزیره، در صد و شست‌وهفتمین روز جنگ غزه، ارتش رژیم صهیونیستی حملات خود علیه غیرنظامیان را ادامه داده و جنگنده‌های آن مناطق مسکونی به‌ویژه در مرکز نوار غزه را هدف حمله قرار دادند.
بنا بر اعلام الجزیره، نظامیان اشغالگر صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) یکی از ساختمان‌های داخل مجتمع پزشکی الشفا در شهر غزه را منفجر کردند. ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بود که صدها تن را در داخل بیمارستان الشفا و اطراف آن بازداشت کرده است.
جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز پنجشنبه حمله هوایی جدیدی را هم به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه صورت دادند. حملات سابق اشغالگران به این اردوگاه منجر به شهادت و مجروح شدن شماری از فلسطینیان شده بود.

همچنین رسانه‌های فلسطینی امروز گزارش کردند، به دنبال بمباران منزلی در اردوگاه جدیدی واقع در غرب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه،  ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند و شمار بسیاری از آنها زیر آوارها مفقود شدند.
این رسانه‌ها افزودند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ظرف مدت نیم ساعت چهار حمله به منطقه مذکور صورت دادند. همچنین در پی تیراندازی امروز نظامیان اشغالگر در بخش ورودی جنوبی استان رام‌الله و البیره سه فلسطینی مجروح شدند.

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x