«بایدن تقلبی»: در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها شرکت نکنید!

شهروندان ایالت نیو همپشایر تماس‌هایی را دریافت کرده‌اند که طی آن شخصی صدای «جو بایدن» را تقلید کرده و از آنها خواسته که در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در این ایالت شرکت نکنند و در منزل بمانند.
به گزارش نخ نیوز، شهروندان ایالت نیو همپشایر طی روزهای اخیر چنین تماس‌هایی را دریافت کرده‌اند و دادستان کل ایالت آن را «تلاشی غیرقانونی» برای سرکوب رای‌دهندگان خوانده‌است.
طبق گزارش بی‌بی‌سی، در بیانیه دادستان کل ایالت نیو همپشایر آمده است: اگرچه صدای این پیام ضبط‌ شده شبیه به رئیس‌جمهور بایدن است، اما به نظر می‌رسد براساس نشانه‌های اولیه تولید شده‌است. این پیام‌ها تلاشی غیرقانونی برای برهم زدن انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری ایالت نیو همپشایر است و قصد دارد رای‌دهندگان را سرکوب کند. رای دهندگان نیو همپشایر باید محتوای این پیام را تماما نادیده بگیرند.
در این پیام صوتی که گفته شده بسیار شبیه به صدای جو بایدن است، از شهروندان این ایالت می‌خواهد که رای خود را ذخیره کرده و در انتخابات مقدماتی شرکت نکنند.
این پیام صوتی با تقلید صدای رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید: این مهم است که رای خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر ذخیره کنید. ما برای انتخاب دموکرات‌ها به کمک شما نیاز داریم. رای شما در انتخابات مقدماتی، جمهوری‌خواهان را قادر می‌سازد تا مجددا دونالد ترامپ را انتخاب کنند.
هنوز مشخص نیست که چه کسی این پیغام را ضبط کرده‌است. کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و چهره پیشتاز حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ۲۰۲۴ نیز دخالت و مشارکت در چنین پیامی را رد کرده‌است.

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x