وزیر کشور: حضور در انتخابات تیری بر قلب تروریست‌هاست

نخ نیوز/زنجان وزیر کشور گفت: بزرگترین ضربه‌ای که ملت ما می‌تواند به جنایتکاران بزند، شرکت در انتخابات است بنابراین که یک رای می‌تواند گلوله‌ای بر سینه دشمنان باشد.
احمد وحیدی امروز (شنبه ۱۶ دی‌ماه) در دیدار با آحاد مردم شهرستان طارم که در مسجد جامع طارم برگزار شد، در رابطه با مسائل و مشکلات مطرح شده در شهرستان طارم، اظهار کرد: مشکلاتی که اکنون در شهرستان وجود دارد یک روزه حل نمی‌شود اما همه مشکلات مطرح شده پیگیری و کمبودها و مشکلات موجود مانند آب به مرور رفع خواهد شد.
وی با بیان اینکه مسئله آب یک مسئله جدی در دولت است، افزود: مشکلات جاده‌ها نیز به مرور رفع خواهد شد و نیاز به صبوری دارد؛ گفتنی است در بحث کشاورزی شهرستان طارم ظرفیت بزرگی که در حوزه زیتون وجود دارد از زنجیره‌های ارزش راهبردی که در استان زنجان تعریف شده است، زیتون است.
این مسئول با بیان اینکه به ظرفیت‌های کشاورزی و اقتصادی شهرستان طارم افزوده خواهد شد، تصریح کرد: مسائل این شهرستان در جلسه شورای اداری استان، بررسی خواهد شد.
وزیر کشور در رابطه با جنایت بزرگ ضد بشری کرمان، تصریح کرد: دشمنان ما نمی‌خواهند که ملت ما رشد و پیشرفت و سربلندی کشور را که قابل مشاهده است را ببینند و تلاش می‌کنند یک حادثه آفرینی کنند.
وی با بیان اینکه کسانی که با ملت ایران دشمنی دارند اگر احساس قدرت می‌کنند با نیروهای رزمی ما درگیر شوند، افزود: یکسری آدم‌های بزدل و جنایتکار میان مردم بمب منفجر می‌کنند، داعش که مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفته است، از اسلام چیزی نمی‌داند و فهمی از دین ندارند و جز جنایت چیزی نمی‌دانند.
این مسئول با بیان اینکه آمریکایی‌ها داعش را ایجاد کردند و رژیم صهیونسیتی همیشه ترس داشته که یک قدرتی در عراق تشکیل شود، به همین دلیل داعش را در عراق فعال کرده است، تصریح کرد: چرا داعش در رژیم صهیونسیتی فعال نیست و فقط در کشورهای اسلامی که رژیم صهیونسیتی با آنان مخالف است حضور دارد؟
وزیر کشور با بیان اینکه طبیعی است که ملت ما چنین تنفر و انزجاری نسبت به آمریکا و صهیونیسم داشته باشند، اظهار کرد: داعشی‌ها ارتباطاتی که در دست دارند مانند اینترنت را از طریق سامانه‌هایی است که از طریق غربی‌ها به وجود آمده.
وحیدی با بیان اینکه دشمنان در لباس نظامی از ایران شکست می‌خورند و از مردم انتقام می‌گیرند، اظهار کرد: بزرگترین ضربه‌ای که ملت ما می‌تواند به جنایتکاران بزند، شرکت در انتخابات است؛ بنابراین یک رای می‌تواند گلوله‌ای بر سینه دشمنان باشد.
وی با بیان اینکه کاری که داعش در کرمان کرده و رژیم صهیونیستی در فلسطین می‌کند، یکی است چون هر دو زاده آنان هستند، افزود: کار ما ضربه زدن به دشمنان است که با حضور یک پارچه در انتخابات محقق خواهد شد.
این مسئول تصریح کرد: هر قدمی در سازندگی کشور برداریم، تیری بر سینه دشمن است؛ گفتنی است دلیل تحریم برای ساخته نشدن این کشور است.
وزیر کشور با اشاره به ندای صلح در سخنان مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: باید بدانیم که مسیر بسیار روشنی برای طی طریق داریم و مردم ایران این دشمنی‌ها را می‌شناسند و برخی افرادی که در داخل کشور هستند ممکن است کارهای مفسدانه داشته باشند.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x