شهید سلیمانی توانست طومار داعش را درهم بپیچد

نخ نیوز/همدان معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در نبرد با داعش توانست طومار داعش را در هم بپیچد، گفت: سردار سلیمانی در سخت‌ترین شرایط گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب بود و افتخارش سربازی ولایت بود.
سردار فرجیان‌زاده جمعه ۱۵ دی ماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان ضمن گرامیداشت سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه سردار سلیمانی دارای شخصیت کم نظیر و دارای انواع ابعاد بود، اظهار کرد: ایشان در سخت‌ترین شرایط گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب بود.
وی تصریح کرد: معنویت شهید سلیمانی برای همه ملت ما روشن بود، شخصیت عظیمی که اخلاق او برای همه همرزمان و مردم ما شناخته شده بود.
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه شهید سلیمانی ابرمردی مخلص متواضع و در خدمت این ملت بود که امنیت ملت ایران و جهان اسلام و منطقه مقاومت برایش مهم بود، گفت: ایشان اهل تدبیر و اقدام و عمل سنجیده برای نظام اسلامی و جبهه مقاومت بود.
سردار فرجیان زاده با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در نبرد با داعش توانست طومار داعش را در هم بپیچد، افزود: او بیش از چهار دهه عمر مبارکش را در خدمت مردم و نظام اسلامی و محرومین و مستضعفین قرار داد.
وی با اشار به اینکه سردار سلیمانی سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه با شکست مواجه کرد، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت توانسته است همه سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را با شکست مواجه کند.
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم شجاع غیور صابر و مقتدر غزه ایستادگی و مقاومت می‌کنند، یادآور شد: امروز نبرد فلسطین و مردم غزه تاریخ را تغییر خواهد داد، تاریخ سرفصل جدیدی را بعد از این مقاومت و ایستادگی این ملت خواهد دید.
این مقام مسئول ادامه داد: جبهه مقاومت خود مستقلاً فرماندهی و تصمیم‌گیری دارد و طراحی و برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند و از منافع کشورهای خود و منافع امت اسلام دفاع می‌کند.
وی یادآور شد: نیروهای فلسطینی در طوفان الاقصی توانستند ضربه ترمیم ناپذیری را به رژیم کودک‌کش صهیونیستی وارد کنند؛ این عملیات را فلسطینی‌ها خود طراحی و اجرایی کردند و شکست اطلاعاتی و امنیتی را به بزرگ‌ترین ارتش منطقه وارد کردند، ارتشی که در شش روز توانسته بود شش کشور عربی را شکست بدهد.
سردار فرجیان‌زاده با بیان اینکه این گروه مبارز توانست آن ارتش و هیمنه آن را بشکند، تصریح کرد: اگر آمریکا وارد منطقه نمی‌شد و تجهیزات دقیق خود را تقدیم رژیم صهیونیستی نمی‌کرد این رژیم نابود شده بود.
وی با تاکید بر اینکه امروز دنیا شاهد این است که آنچه در غزه اتفاق می‌افتد دارای دو وجه است، بیان کرد: یک وجه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین که در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی و چندین کشور اروپایی مردانه ایستاده است، وجه دوم این حادثه تاریخی جنایت و رذالت رژیم صهیونیستی است.
وی اظهار کرد: در سایه این مقاومت و ایستادگی که الهام گرفته از مکتب حاج قاسم سلیمانی است، افکار عمومی جهان علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی بسیج شده است، مردم اروپا و آمریکا هوشیار و آگاه شده‌اند و از مردم مظلوم غزه دفاع می‌کنند.
سردار فرجیان‌زاده با اشاره به اینکه امروز افول آمریکا را در دنیا شاهد هستیم که در دنیا مورد خفت و خواری مردم قرار می‌گیرد، گفت: رژیم صهیونیستی در این نبرد به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است و نیروهای مقاومت فلسطینی همچنان توان مقاومت در برابر مهاجمین ارتش صهیونیستی را دارند و قدرت نظامی حماس همچنان پابرجا است.
وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو افزود: راهبرد مشارکت در انتخابات بر عهده آحاد مردم است و همه ما وظیفه داریم برای تقویت ایران اسلامی در سراسر دنیا پای صندوق‌های رأی برویم و در این انتخابات باشکوه شرکت کنیم.
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: راهبرد دشمن کاهش حضور مردم در انتخابات است و دشمن همه امکانات و ابزار خود را استفاده خواهد کرد که مردم را از صندوق رأی مأیوس و ناامید کند.

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x