شش شهید در حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس

شش جوان فلسطینی بامداد چهارشنبه پس از حملات پهپادی اشغالگران به اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم به شهادت رسیدند.
به گزارش نخ نیوز، بیمارستان دولتی شهید ثابت ثابت این شهر از انتقال شش شهید و تعدادی مجروح بر اثر بمباران اردوگاه توسط پهپاد رژیم صهیونیستی ساعتی پس از اینکه اشغالگران مانع رسیدن آمبولانس‌ها به مجروحان شدند، خبر داد.
هلال احمر فلسطین همچنین اعلام کرد: نیروهای اشغالگر سه دستگاه آمبولانس را توقیف و از انتقال مجروحان از اردوگاه جلوگیری کردند.
​نیروهای اشغالگر شب گذشته به شهر طولکرم و اردوگاه نور شمس در شرق آن یورش بردند.
به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، منابع محلی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر با خودروهای نظامی و بولدوزرهای خود از محور غربی و با عبور از خیابان خضوری و میدان جمال عبدالناصر در مرکز شهر و خیابان مجموعه گاراژهای قدیمی به شهر هجوم بردند و در خیابان‌ها و محله‌ها اقدام به پرسه زنی کردند. در حالی که نیروهای دیگری از مسیر دوربرگردان المحاکم به سمت اردوگاه نور شمس در شرق شهر حرکت کردند و در محله المنشیه مستقر شده و آن را تحت محاصره شدید درآوردند.
نیروهای اشغالگر به تعدادی از منازل شهروندان در محله‌های مختلف اردوگاه به ویژه مناطق المنشیه، المحجر، الجوره، الدمج و جبل النصر یورش بردند و جستجوی گسترده‌ای در داخل آنها انجام داده و وسایل موجود در منازل را پس از بازجویی از صاحبانشان از بین بردند.

نیروهای اشغالگر از سقف ساختمان‌های بلند در داخل و اطراف اردوگاه بالا رفتند و آن‌ها را به نقاط دیده‌بانی بدل کردند، در حالی که بولدوزرها زیرساخت‌های خیابان‌های اصلی اردوگاه، میدان آن و محله المنشیه را تخریب کردند. اشغالگران برخی دیوارهای تاسیسات و میادین و اموال عمومی و خصوصی را ویران کردند.
در حالی که صداهای انفجار در منطقه شنیده می‌شد اشغالگران عمدا باعث اختلال قابل توجهی در شبکه‌های ارتباطی و اینترنتی در داخل اردوگاه شدند.
این دومین یورش در عرض ۲۴ ساعت است که منجر به تخریب اموال شهروندان و بمباران منازل آنها شد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x