ارتش رژیم صهیونیستی: سربازان ما خسته شده‌اند

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به حادثه کشته شدن اسیران صهیونیست به دست خود سربازان رژیم صهیونیستی در غزه گفت: حماس از تمامی ترفندها برای گیج کردن سربازان ما استفاده می‌کند.
به گزارش نخ نیوز، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت: حادثه کشته شدن گروگان‌ها تمامی ارکان ارتش را به لرزه درآورد و ما بیانیه‌ای را صادر کرده و در آن مسئولیت را بر عهده گرفتیم.
وی افزود: سربازان اسرائیلی اصول درگیری را نقض کردند؛ آنها نباید در نزدیکی گروگان‌ها اقدام به تیراندازی می‌کردند.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد: حماس از تمامی ترفندها برای گیج کردن سربازان ما و کشتن آنها استفاده می‌کند و این مسئله در کشته شدن ربوده شدگان نقش داشت. حماس تلاش می‌کند از بلندگوهایی استفاده کند که به زبان عبری پخش می‌کنند تا سربازان ما را به سمت کمین بکشاند.
وی اذعان کرد: سربازان ما از خستگی و بارهای جنگ، رنج می‌برند و برخی از آنها از یک ماه و نیم قبل در میدان در حال نبرد هستند.
پیش از این، رسانه های اسرائیلی از کشته شدن یک گروگان اسرائیلی دیگر در نوار غزه خبر دادند.
نتایج تحقیقات ارتش اشغالگر نشان داد سه اسیر اسرائیلی که از روی اشتباه توسط نظامیان این رژیم کشته‌ شدند با تکان دادن پرچم‌های سفید اشاره می‌کردند و یکی از آنها به زبان عبری درخواست کمک می‌کرد و می‌گفت: ما را نجات دهید. با این وجود نیروهای خودی برخلاف دستورالعمل‌ها از روی ترس اقدام به شلیک گلوله کردند.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x