رسانه‌های عبری به کشته شدن پسر رئیس سابق ستاد ارتش اشغالگر در غزه اذعان کردند

شامگاه پنجشنبه، رادیو ارتش اشغالگر خبر کشته شدن پسر رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در حین عملیات تفتیش در اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال نوار غزه را تایید کرد.
به گزارش نخ نیوز، رسانه‌های عبری گزارش دادند که گال آیزنکوت (۲۵ ساله)، پسر گادی آیزنکوت، رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه آوارگان جبالیا پس از انفجار بمب در نزدیکی یک تونل به شدت زخمی شد. وی پس از مداوا در محل به بیمارستان آسوتا در شهرک اشدود منتقل شد و دقایقی بعد پزشکان مرگ وی را اعلام کردند.
گال آیزنکوت کوچکترین پسر گادی آیزنکوت است. او در نیروی شیتیت (کماندوی نیروی دریایی) استخدام شد و بعداً به عنوان پزشک در واحد ماگلان (متخصص کار در عمق قلمرو دشمن) خدمت کرد.
با اعلام خبر کشته شدن گال آیزنکوت، رسانه‌های عبری از کشته شدن یک افسر ارتش دیگر در نتیجه درگیری‌های زمینی در نوار غزه خبر دادند که به این ترتیب تعداد کشته شدگان در میان صفوف ارتش اشغالگر از آغاز عملیات زمینی به ۸۹ تن رسید.
صبح پنجشنبه ارتش اشغالگر اذعان کرد که دو سرباز در جریان نبردهای زمینی در نوار غزه کشته و چهار سرباز ذخیره نیز مجروح شدند.
مقاومت فلسطین همچنان به درگیری‌های شدید با نیروهای اشغالگر ادامه می‌دهد و تعدادی از خودروهای آنها را منهدم کرده و تجمعات سربازان صهیونیست را هدف قرار می‌دهد که منجر به کشته و زخمی شدن آنها شده‌است.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x