تجمع جمعی از نیروهای پیمانکاری آبفای اهواز+ پاسخ آبفا

نخ نیوز/خوزستان جمعی از نیروهای پیمانکاری وصول مطالبات شرکت آب و فاضلاب اهواز با تجمع در مقابل استانداری خوزستان خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.
تجمع جمعی از نیروهای پیمانکاری آبفای اهواز+ پاسخ آبفا
امروز ۱۵ آذرماه جمعی از نیروهای پیمانکاری وصول مطالبات شرکت آب و فاضلاب اهواز با حضور در مقابل استانداری خوزستان خواستار رسیدگی به مطالبات و تغییر نوع قراردادهای خود شدند.
به گفته یکی از این نیروهای پیمانکاری که در این تجمع حاضر بود تعداد حاضرین در این تجمع حدود ۲۰۰ نفر بوده که همه این نیروها خواستار تغییر نوع قرارداد درصدی خود با پیمانکار وصول مطالبات آبفا هستند زیرا درصد افزایش یافته است و به سختی افراد به سقفی می‌رسند که بتوانند حقوق اداره کار دریافت کنند.
وی افزود: این نوع قرارداد اصلا صحیح نیست زیرا وقتی کارگر کار می‌کند باید براساس قانون، حقوق کارگری دریافت کند اما اصلا شرایط به این شکل نیست. حقوق دریافتی بسیاری از این نیروها ۲ تا ۳ میلیون و حتی تا یک میلیون تومان نیز است.
در این زمینه افشین حاتمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز در گفت و گو با نخ نیوز، اظهار کرد: نیروهایی که در مقابل استانداری خوزستان تجمع کرده‌اند نیروهای شرکت آبفا اهواز نیستند، بلکه نیروهای پیمانکار وصول مطالبات هستند که قرارداد این افراد به صورت درصدی است.
وی افزود: این نیروهای پیمانکار به هر اندازه‌ای که آورده داشته باشند براساس درصد قرارداد خود حقوق دریافت می‌کنند و تعداد این افراد نیز حدود ۴۰ نفر است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: این نیروها به دلیل کم کاری که در شهریورماه داشته‌اند، درصد حقوق پایینی از پیمانکار دریافت کرده‌اند و اکنون به این مساله معترض هستند.

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x