پذیرش آتش‌بس به منزله شکست رژیم صهیونیستی بود

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه گفت: هدف‌گذاری رژیم صهیونیستی برای جنگ در هیچ کدام از مراحل تحقق پیدا نکرد و پذیرش ۴ روزه آتش‌بس نشان از  شکست رژیم صهیونیستی بود که خود آنها نیز اعتراف کردند.
به گزارش نخ نیوز، حمیدرضا مقدم‌فر در افتتاحیه همایش بین‌المللی «طوفان‌الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها» با بیان اینکه در طوفان‌الاقصی دو جبهه در غزه داشتیم، اظهار کرد: یک میدان رزم و یک میدان جنگ روایات و رسانه‌ها بود. هر دو میدان با اهمیت بود، اما میدان دوم یک پدیده جدیدی را رقم زد که باید بر روی آن مطالعات و هم‌اندیشی صورت گیرد.
وی افزود: در میدان رزم، رژیم صهیونیستی در ۴ مرحله شکست خورد؛ مرحله اول مرحله غافلگیری و شکست موساد، که با آن تبلیغات کذایی در ۶ ساعت محو شد، در مرحله دوم حملات هوایی موشک و بمباران بی نتیجه ماند و در مرحله سوم، عملیات شکست عدم پیش‌روی در عملیات زمینی بود، شکست چهارم حمله به بیمارستان و مدارس بود.
مقدم فر بیان کرد: هدف‌گذاری رژیم صهیونیستی برای جنگ در هیچ کدام از مراحل تحقق پیدا نکرد و پذیرش ۴ روزه آتش‌بس نشان از  شکست رژیم صهیونیستی بود که خود آنها نیز اعتراف کردند.
به گفته وی، ما سال‌ها درگیر این موضوعی هستیم که رسانه‌های بزرگ غرب در دست لابی اسرائیل است، روایت‌ها می‌تواند بر واقعیت غلبه کند، اما تا چه زمانی این دروغ‌گویی ادامه خواهد داشت؟ طوفان‌الاقصی نشان داد که حقایق اهمیت دارد، آن هم در شرایطی‌که در میدان رزم و میدان جنگ رقابت برابر نبود.
مقدم فر بیان کرد: با وجود عدم تقارن نظامی و تجهیزات یکی از دلایل اصلی موفقیت جبهه فلسطین حق بودن آن است، بر اساس سنت‌های الهی، پیروزی جبهه حق حتمی است، این سنت مربوط به جنگ روایات نیز می‌شود.
مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه معتقد است با جنایات رژیم اسرائیل و حمله به مناطق مسکونی ندای حقانیت این مردم به جهان رسید و حقانیت آنها مشخص شد.
مقدم‌فر با اشاره به روحیه نژادپرستی این رژیم بیان کرد: رژیم صهیونیستی به مراتب افکار پلیدتری نسبت به رژیم آپارتاید در آفریقا داشت، به طوری که در آفریقا تنها بحث سیاه و سفید بودن مطرح بود، اما رژیم اسرائیل ادعای برتری بر همه جهان را دارد. به این نگاه منفی نژادی باید توجه ویژه‌ای صورت گیرد تا با تبیین آن ماهیت این رژیم مشخص شود.
مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در جنگ غزه با وجود شهادت بیش از ۵۰ نفر خبرنگار، خبرهای فراوانی از قطع برق و بمباران شدید غزه مطرح شد، پیام انقلاب معرفی ماهیت جنایتکارانه این رژیم است که خوشبختانه این آگاهی در جهان نیز در حال افزایش است.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x