قانونگذار آمریکایی: تایید بسته حمایتی از اوکراین بعید است تا پایان ۲۰۲۳ انجام شود

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در کنگره گفته که تایید بسته کمک به اوکراین بعید است تا پیش از پایان سال جاری میلادی انجام شود.
به گزارش نخ نیوز، به نقل از خبرگزاری تاس، “مایک ترنر” رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در کنگره گفت: فکر می‌کنم که انجام و تایید بسته کمک به اوکراین تا پایان سال جاری میلادی اقدامی دشوار باشد.
وی در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ان.بی.سی گفت: سیاستگذاری کاخ سفید در حال حاضر بر روی مرز جنوبی ایالات متحده معطوف است. کنگره می‌خواهد که قوانین تغییر وجود داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که مرز به حالت قبلی خود باز می‌گردد و امنیت مرز جنوبی را تضمین می‌کند.
بلومبرگ اخیرا از قول قانونگذاران آمریکایی گزارش کرده بود که اوکراین شاید کمک جدید از سوی واشنگتن را تا میانه دسامبر ۲۰۲۳ یا حتی بعدتر از آن دریافت نکند.
این آژانس خبری همچنین اعلام کرد، با توجه به اینکه جنگ در اوکراین به بن‌بست خورده، حمایت از این کشور نیز با اختلالاتی روبرو شده است.
کاخ سفید ماه گذشته میلادی درخواست کمک مالی تکمیلی امنیت ملی به ارزش ۱۰۶ میلیارد دلار را پیشنهاد کرده بود که شامل کمک مالی برای رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان و همچنین کمک‌های بشردوستانه و اقدامات امنیتی مرزی می‌شد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x