پایبندی به آرمان‌های امام(ره) رمز موفقیت‌های ملت ایران است

نخ نیوز/ایلام فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: رمز موفقیت‌ها و پیروزی‌های ملت ایران این است که با وجود بمباران‌ها و سختی‌ها، پای فرمایش امام و تحقق مطالبات امام ایستادند.
سردار «نعمان غلامی»  امروز در همایش اقتدار بسیج در سالن قلاویزان شهر ایلام اظهار کرد: در روایت‌های متعدد داریم که پرچم ظهور از ایران بلند خواهد شد و امام خمینی (ره) با همراهی مردم ایران اسلامی زمینه‌های تحقق این امر را فراهم کردند.
وی گفت: رمز این موفقیت‌ها و پیروزی‌های ملت ایران این است که این ملت با وجود بمباران‌ها و سختی‌ها مردم پای فرمایش امام و تحقق مطالبات امام ایستادند، چنانچه که در طول تاریخ بی‌بصیرتی مردم باعث شد تا حادثه کربلا اتفاق بیفتد.
فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) تصریح کرد: بسیجی ساختاری است که توانست بسیاری از زمینه‌های فراهم آورنده ظهور را فراهم آورده و هم چنین در کنار دولت و مردم برای حل مشکلات است.
غلامی تاکید کرد: ایجاد قدرت و امنیت دو مقوله مهم در تحقق ظهور امام‌زمان و دستیابی به پیشرفت است که در حوزه ایجاد قدرت و بسیج امروز جهانی شده، در تمام نقاط عالم جوانه‌زده و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از ملت‌های آزادی‌خواه دنیا در دنیا بی‌نظیر است و باعث شد تا امروز از ایران به‌عنوان یکی از کشورهای دارای نفوذ در سطح دنیا یاد شود.
 وی گفت: ایجاد امنیت یکی دیگر از مولفه‌های ظهور است که عامل اصلی ناامنی صهیونیست‌ها هستند و امروز می‌بینیم که یک مجموعه از جبهه مقاومت چگونه طوفان الاقصی را رقم زد و می‌بینیم که چگونه رژیم صهیونیستی چگونه هر روز به نابودی نزدیک شده و شکست غیرقابل‌ترمیم خوردند و این به برکت تفکر انقلاب اسلامی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا و حاج‌قاسم است و امروز این دستاورد برای ایجاد امنیت برای ظهور امام‌زمان (عج) در حال فراهم‌آوردن است.
فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) تاکید کرد: همه ملت‌های آزاده دنیا اعم از مسیحی شیعه و سنی  به تفکر بسیجی و انقلاب اسلامی دل‌بسته‌اند و امروز شاهد به ثمر نشستن ثمره مقاومت و شکوه و عظمت تفکر اسلامی در سطح دنیا هستیم.
«حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام نیز در این مراسم اظهار کرد: هفته بسیج، یادآور فرهنگ ایثار و ایثارگری‌های زنان و مردانی است که با همه وجود برای حفظ ارزش‌های نظام در دوران دفاع مقدس و برای حفظ کیان مقدس جمهوری اسلامی سر از پا نشناختند و بسیجی و بسیجیان با همه وجود و در همه عرصه‌ها برای اعتلای ایران اسلامی نقش آفرینی کردند و امروز بسیج در همه دنیا نشر پیدا کرده و تشکیل جبهه مقاومت و مبارزات این جبهه با ایادی آمریکا، حاصل تفکر بسیج است.
وی با بیان اینکه بسیج مایه امنیت،افتخار و عزتمندی ایران اسلامی در سراسر گیتی شده است، افزود: بسیج درخت تنومندی است که در طول چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی و با وجود همه طوفان‌های شدید، همچنان استوار ایستاده و بسیج مردمی یک گفتمان مبتکرانه ماندگار از امام راحل و نظام نوین ایران اسلامی در دنیا است، اضافه کرد: بسیجیان همواره در راه اعتلای ایران اسلامی و دین مبین اسلام تلاش کرده اند.
سردار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: یکی از سامانه‌های مهم و پیشرفته موشکی هوافضای سپاه پاسداران کشور به نام مهران نام گذاری و با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی رونمایی شد و  نامگذاری این سامانه موشکی به اسم مهران نشان از اهمیت گذرگاه مرز مهران در اربعین دارد.
وی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، گفت: آمریکا در سال ۵۸ با هدف براندازی نظام نوپای انقلاب اسلامی ایران به میدان آمد اما با تشکیل بسیج میلیونی به دستور امام راحل، ایران اسلامی در مقابله با هجمه های آمریکایی ایستاد و توطئه ها یکی پس از دیگری نقش بر آب شد و امروز نیز تداوم اقتدار ایران اسلامی و شکست های پی در پی آمریکا حاصل تفکر بسیج است.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x