بیمارستان ایثارگران اصفهان بر اساس استانداردهای جهانی ساخته و تجهیز می‌شود

نخ نیوز/اصفهان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تلاش می‌کنیم بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ایثارگران در اصفهان، با استانداردهای جهانی در سطح بیمارستان‌های ویژه ساخته و تجهیز شود.
به گزارش نخ نیوز، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، صبح امروز پنجشنبه، ۲۵ آبان در آیین کلنگ‌زنی بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ایثارگران اصفهان، اظهار کرد: مردم اصفهان با صفات برجسته‌ای همچون مردم‌داری، دین‌داری، علم، ایثار، فرهنگ، شجاعت، عفت، حیا و پاکدامنی شناخته می‌شوند. این مردم متمدن و تمدن‌ساز در همه امور پیشرو بوده و هستند که نمونه بارز آن، حضور موثر در هشت سال دفاع مقدس است. 
وی افزود: در بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش می‌کنیم پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت باشیم و وظایف خود را در برابر خانواده شهدا و ایثارگران به همه دستگاه‌ها یادآوری کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه ساخت بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ایثارگران اصفهان، گفت: این پروژه که محصول همکاری و مساعدت مشترک مسئولان استان اصفهان است،‌ مقرر شده از مجهزترین بیمارستان‌های کشور باشد که کار آسانی نیست‌. قطعا تلاش می‌کنیم با استانداردهای جهانی در سطح بیمارستان‌های ویژه ساخته و تجهیز شود.
وی عنوان کرد: امیدوارم با همکاری استاندار اصفهان و سایر مسئولان، این بیمارستان در زمان معقولی ساخته و به مردم خوب اصفهان تقدیم شود.
به گزارش نخ نیوز، در آیینی با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان و شهروندان، عملیات اجرایی احداث بیمارستان فوق تخصصی عمومی ۵۰۰ تخت‌خوابی ۲۵ آبان، در منطقه ۱۴ (زینبیه) آغاز شد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x