ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن ۵ سرباز خود در شمال غزه خبر داد

ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته از کشته شدن پنج سرباز دیگر در شمال نوار غزه خبر داد، در حالی که رسانه‌های عبری تایید کردند که شش سرباز دیگر نیز در این درگیری‌ها زخمی شده‌اند.
به گزارش نخ نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، مجوز انتشار خبر کشته شدن پنج نظامی صهیونیست در جریان درگیری با مبارزان حماس در غزه را یافته است.
براساس این بیانیه، سرگرد متان مایر، ۳۸ ساله، اهل اودیم، از سربازان گردان ۶۹۷ تیپ ۵۵۱ ، سرگرد موشه یدیدیا لیتر، ۳۹ ساله، مین زوریم، عضو گردان ۶۹۷، تیپ تیرهای آتش ۵۵۱، که به عنوان فرمانده دسته در واحد شیلداگ خدمت می‌کرد، سرگرد یوسف هایم یوسی هرشکویچ، ۴۴ ساله، اهل گیفاعوت، نیروی گردان ۶۹۷ تیپ ۵۵۱، سرگرد سرگئی شمارکین، ۳۲ ساله، اهل کریات شمونا، نیروی گردان ۶۹۷ تیپ ۵۵۱ و سرگرد ناتانیل ناتی هاروش، ۳۴ ساله، اهل بیت المقدس، نیروی واحد ۵۰۸۴ معاونت اداری تیپ گیفعاتی، در جریان عملیات در شمال نوار غزه کشته شدند.
رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند که شش سرباز دیگر از جمله یک افسر و چهار سرباز ذخیره از گردان ۶۹۷ و یک افسر گردان ۱۲ در تیپ گولانی به شدت مجروح شدند.
جنگ در نوار غزه در حالی وارد سی و هفتمین روز خود شده و گروه‌های مقاومت فلسطینی با یک حمله متقابل، نیروهای متجاوز صهیونیست را با توجه به فاجعه انسانی و بهداشتی در این نوار غافلگیر کرده‌اند. گروه‌های فلسطینی در نوار غزه به مقابله با نیروهای ارتش اشغالگرِ در حال نفوذ به مرکز شهر و نزدیکی مجتمع پزشکی الشفا ادامه می‌دهند و تلفات مستقیمی در میان صفوف دشمن وارد می‌کنند.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x