۷ پارکینگ طبقاتی در قم در حال احداث است

نخ نیوز/قم معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه احداث هفت پارکینگ طبقاتی در دستور کار قرار دارد، گفت: پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی(ره) تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در مرحله احداث سازه هستیم.
به گزارش نخ نیوز رضا خانه‌زاد یزدی در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، اظهار کرد: اقدامی گسترده با همکاری شهرداران مناطق و سایر معاونان در حوزه پارکینگ‌ها رقم خورده است تا لکه‌های پارکینگ در سطح شهر بررسی و اطلاعات آن‌ها به‌روزرسانی شود.  
وی با بیان اینکه احداث هفت پارکینگ طبقاتی در دستور کار قرار دارد، افزود: پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، در مرحله احداث سازه هستیم و این پارکینگ ظرفیت پارک ۳۵۹ خودرو را دارد.  
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: پارکینگ طبقاتی بنفشه در خیابان طالقانی ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پارکینگ شرقی حرم مطهر نیز تحویل سرمایه‌گذار شده و در حال انجام است.
خانه‌زاد یزدی با تأکید بر اینکه پارکینگ چهل اختران ظرفیت پارک ۸۷ خودرو را دارد و در حال احداث است، تصریح کرد: پارکینگ میدان ارتش در مرحله طراحی و ظرفیت پارک ۴۸۳ خودرو را دارد، پارکینگ امام موسی صدر نیز جنب ساختمان شهرداری قرار دارد که در مرحله طراحی فاز یک بوده و ظرفیت پارک ۴۵۰ خودرو است.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x