معرفی ۵ تا از برترین کرم پودر های دنیا

معرفی ۵ تا از برترین کرم پودر های دنیا

کرم پودر یک فرمولاسیون مایع یا پودری هست که روی صورت و گردن اعمال میشه تا رنگی یکنواخت برای پوست ایجاد کند و عیوب و لکه های پوست رو بپوشاند. برخی ازکرم پودر ها همچنین به عنوان یک مرطوب کننده و ضد آفتاب هم استفاده میشوند.

درواقع میشه گفت که کرم پودر بیس اصلی میکاپ هست که اگر یک محصول مناسب با پوست خود و با کیفیت انتخاب کنید میتوانید یک پوست صاف ،یکدست و فوق العاده برای خود ایجاد کنید که در نتیجه با این پایه مطلوب، باقی محصولات آرایشی هم خیلی عالی روی پوستتون قرار میگیرد.

ما در مای سفورا به شما کمک میکنیم که بتوانید بهترین محصول خودتون رو پیدا کنید و امروز هم به شما در این مطلب ۵ تا از بهترین کرم پودر های دنیا رو معرفی میکنیم.


کرم پودر مک

کرم پودر مک با بافت بسیار لطیفی که دارد به خوبی روی پوست پخش و با رنگ پوست ترکیب میشود.این محصول پوشش متوسط تا بالایی دارد و تمام نقص های پوست رو به خوبی میپوشاند و ناهماهنگی های تناژ پوست را حل میکند.

از دیگر ویژگی های فوق العاده این محصول میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. آبرسانی در تمام طول روز
  2. کاهش ظاهر منافذ
  3. بدون روغن و چربی
  4. باعث جوش نمیشود
  5. باعث ایجاد حالت کیکی و چروک روی پوست نمیشود
  6. مقاوم دربرابر تعریق و رطوبت
  7. حاوی SPF 15 که از پوست شما در برابر اشعه های مضر UV محافظت میکند.

کرم پودرهدی بیوتی

کرم پودر هدی بیوتی از اون دسته کرم پودر هایی هست که با یک پمپ ازش میتوانید کل صورتتون رو  کاور کنید.

پوست رو کاملا یکدست و کاور میکنه و بسیار مناسب کسایی هست که جوش دارند چون با این کرم پودر میتوانند اون رو به راحتی کاور کنند.

ویژگی های کرم پودر هدی بیوتی:

  1. ماندگاری ۲۴ ساعته
  2. ضد آب
  3. روکش مات و در عین حال مخملی
  4. گیاهی
  5. بدون عطر
  6. غیر قابل محو شدن
  7. ضد تعریق و رطوبت

شما قطعا بعد از استفاده از این محصول پوست صاف تری خواهید داشت.


کرم پودر نارس

کرم پودر نارس دارای ترکیبات گیاهی هست،محصولی فوق العاده طبیعی که به هیچ عنوان پوست صورت را ماسکه نمیکنه وبعد از استفاده میبینید که متفاوت با هر نوع کرم پودر دیگه ای عمل میکند.

از مهم ترین ویژگی این کرم پودر میتوانیم به سبک بودن آن اشاره کنیم که اصلا روی پوست احساس نمیشود و به هیچ عنوان باعث این نمیشود که بعد از چند ساعت احساس خفگی روی پوست حس کنید.

این محصول با عصاره تمشک، سیب و هندوانه ترکیب شده تا به صافی و بهبود ظاهر پوست شما کمک کند و درخشندگی خودش رو در طول زمان خفظ کند.

شما میتوانید این محصول رو در حال حاضر از سایت آرایشی مای سفورا خرید کنید.


کرم پودر استی لادر

چهارمین محصول از برند استی لادر هست این کرم پودر فوق العاده با ماندگاری ۲۴ ساعته ظاهری کاملا طبیعی و مات به پوست شما میدهد.

 کرم پودر استی لادر مناسب کسایی هست که پوست چرب و مختلطی دارند،این محصول در طول تایمی که رو پوست شما قرار دارد، ترشح چربی پوست رو کنترل میکند و اجازه نمیدهد پوست بیش از اندازه چربی تولید کند و منجر به ایجاد جوش و منافذ باز بشود.


کرم پودر لورال

و در نهایت آخرین محصول برای معرفی کرم پود لورال هست.شما میتوانید از زیرساز بسیار سبک تا پوشش کامل،آرایش بی نقص خودتون رو در طیفی از پوشش ها، بافت ها در این کرم پودر کشف کنید.

این محصول فوق العاده برای هر نوع پوستی طراحی شده و مهم نیست که پوست شما چرب،خشک یا ترکیبی باشه، این محصول به شما ظاهری بی عیب و نقص و صاف میدهد.

این فرمولاسیون مایع بافت بسیار سبکی دارد که به پوست شما اجازه تنفس میدهد،این کرم مایع با ماندگاری ۳۶ ساعته برای محافظت از پوست شما حاوی SPF25 هم هست.


ما با هم با ۵ تا از بهترین کرم پودر های دنیا آشنا شدیم و ویژگی های آنها رو شناختیم.

این کرم پودرها و خیلی از محصولاتِ آرایشی و پوستی دیگه رو میتونید از سایت مای سفورا تهیه کنید.

در کنار این ها، در مای سفورا میتونید آموزش های فوق العاده ای رو در رابطه با میکاپ و مشکلات پوستی ببینید و به خیلی از سوالاتتون جواب بدین. در نهایت اگر نیازی به راهنمایی داشتید میتونید با مشاورین سایت در تماس باشین.

https://mysephora.ir/

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x