باقرزاده: برای شورای امنیت و مجامع حقوق بشری متاسفیم

نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مجامع بین‌المللی با رفتار دوگانه‌ای که از خود در برابر جنایات ریم صهیونیستی نشان دادند یک نه بزرگ به خود گفته و قطعا دیگر اعتباری در سطح بین‌المللی ندارند.
علی‌اصغر باقر زاده در گفت‌وگو با نخ نیوز، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: این امر بدیهی است که اسرائیل در حال حاضر کاملا با نظر آمریکا گام بر می دارد و به تنهایی از توان و قدرت لازم برای انجام این جنایات برخوردار نیست و آمریکا عملا وارد صحنه شده است. بعد از عملیات طوفان الاقصی دیدیم که بایدن و سایر کشورهای اروپایی دست به کار شدند تا این رژیم را نجات دهند که این امر حاکی از ضعف کامل این رژیم است.
وی در ادامه اظهار کرد: اسرائیل مولود و زاده آمریکا و انگلیس است و هر جنایتی که امروز اسرائیل علیه کودکان و زنان انجام داده و مانع ورود امدادهای بشردوستانه یعنی غذا و دارو شده است در همه آنان آمریکا شریک است. ما این جنایات را به شدت محکوم کرده و بیش از اسرائیل، آمریکا را مقصر می‌دانیم که از این جنایات حمایت کرده و تمام قوانین بین المللی را نقض می کند. آمریکا باید پاسخگوی این جنایات باشد.
نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای شورای امنیت و مجامع بین المللی به خصوص مجامع حقوق بشری متاسف هستیم، تصریح کرد: این مجامع دیگر برای هیچ کشوری و در سطح بین الملل اعتبار ندارد، این مجامع با رفتارهای دوگانه ای که از خود نشان دادند یک “نه” بزرگ به خود گفتند و دیگر اعتباری ندارند.
باقرزاده در پایان تاکید کرد: به قول حضرت امام(ره) اگر جهان اسلام متحد شده و یک سطل آب بریزند، اسرائیل را آب خواهد برد. جهان اسلام برای آزادی فلسطین باید هم افزایی داشته باشند و امیدوار هستیم حاکمان عرب نیز به حرف ملت های خود گوش دهند. ان‌شاءالله ملت فلسطین پیروز می شوند.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x