دو شهید در کرانه باختری/ مقاومت در جنین پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد

بامداد روز یکشنبه اشغالگران به جنین، رام‌الله و نابلس در کرانه باختری یورش بردند که طی آن دو نفر شهید و ده‌ها تن زخمی‌ شدند.
به گزارش نخ نیوز، خبرنگار الجزیره اعلام کرد: «نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی به شهر طولکرم در شمال کرانه باختری یورش بردند.»
به گفته خبرنگار شبکه الجزیره، نیروهای اشغالگر به چندین محله در این شهر یورش برده و دست به بازداشت‌های گسترده زدند.
همچنین به گزارش این شبکه، درگیری‌های شدیدی در چندین محور در جنین بین اشغالگران و مبارزان فلسطینی درگرفت. اشغالگران به منازل فعالان و اسرای آزاد شده یورش بردند.
تیپ جنین اعلام کرد: توانستیم یک پهپاد صهیونیست‌ها را طی درگیری در جنین ساقط کنیم.
الجزیره همچنین به نقل از هلال احمر فلسطین گزارش داد، در شهر طمون در استان طوباس در شمال کرانه باختری بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر یک فلسطینی به شهادت رسید و دو تن دیگر زخمی شدند.
خبرگزاری فلسطینی «وفا» نیز گزارش داد که بامداد یکشنبه بر اثر اصابت گلوله یک جوان شهید و ۱۱ تن دیگر در جریان یورش صهیونیست‌ها به شهر بیت ریما در شمال غرب رام الله زخمی شدند. اشغالگران مانع از رسیدن آمبولانس‌ها به مجروحان شدند.
به گزارش «وفا»، «بیمارستان شهید یاسر عرفات» شهر سلفیت از شهادت جوان ناصر عبداللطیف البرغوتی (۳۰ ساله) اهل بیت ریما بر اثر مجروحیت شدیدش در پی اصابت گلوله خبر داد. ۱۱ نفر نیز در درگیری با نیروهای اشغالگر بر اثر اصابت گلوله واقعی مجروح شدند.
اشغالگران در ادامه تجاوزات امروز خود منزل خانواده شهید حسن قطنانی در اردوگاه عسکر القدیم در نابلس را منفجر کردند.
نیروهای ارتش اشغالگر پس از حملات به مناطق مختلف کرانه باختری از دو اردوگاه عسکر القدیم و و الجدید و بلاطه و جنین خارج شدند.
تعداد شهدا در کرانه باختری از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی به ۱۱۲ فلسطینی و بیش از ۱۹۰۰ زخمی رسیده است.

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x