ارتش در مسیر تحکیم اقتدار نظام حرکت می کند

نخ نیوز/مرکزی استاندار مرکزی گفت: ارتش در مسیر تحکیم اقتدار نظام حرکت می کند.
دکتر فرزاد مخلص الائمه ششم آبانماه ۱۴۰۲ در نشست ستاد معین اقتصاد دریا و صنایع دریامحور استان مرکزی که با حضور فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: دریادلان ارتش جمهوری اسلامی با مجموعه اقدامات خود از دوران دفاع مقدس تا امروز، در جهت افزایش و تحکیم اقتدار نظام جمهوری اسلامی حرکت کرده اند که این اقدامات شایسته قدردانی است.
وی با اشاره به سفر به دور دنیا توسط ناوگروه ۸۶ ارتش گفت: این ماموریت افتخاری بزرگ برای کشور به شمار می رود چراکه سفری اقتدارآمیز درست در دوران تحریم صورت گرفت و به معنای واقعی هیمنه و ابهت نظام استکبار جهانی را تحقیر کرد. استکبار جهانی با محوریت آمریکا و صهیونیسم مسیحی با جبهه حق وارد یک نبرد شده اند و ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند این اقتدار آن هم دورتر از مرزهای جغرافیایی مان هستیم.
مخلص الائمه تصریح کرد: در سال گذشته و امسال به همت فعالان اقتصادی و صنعتی استان مرکزی، به عنوان قطب صنعتی کشور، افتخاراتی را رقم زدیم به شکلی که رتبه دوم اشتغال ترکیبی کشور به این استان تعلق گرفت و جهش خوبی در حوزه اشتغال و کاهش بیکاری حاصل شد و رتبه برتر در راه اندازی بنگاه های تعطیل و نیمه تعطیل در سال گذشته به استان مرکزی اختصاص یافت.
وی اضافه کرد: رتبه اول تنوع تولیدات صنعتی متعلق به استان مرکزی است، همچنین در حوزه کشاورزی موفقیت های بسیار کسب شده است که البته در سایه صنعت قرار گرفته اند. با وجود همه این موفقیت ها هنوز با نقطه ایده آل فاصله داریم و تلاش دولت سیزدهم بر این است که فاصله بایدها و شرایط مطلوب کم کنیم.

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x