پرتاب بمب صوتی به سمت لبنانی‌ها توسط صهیونیست‌ها/ یونیفل: همه از اقدامات تنش‌زا خودداری کنند

منابع رسانه‌ای از پرتاب بمب صوتی به سمت شهروندان لبنانی توسط صهیونیست‌ها در نزدیکی نوار مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی و مجروح شدن یک شهروند لبنانی درپی این حمله خبر دادند.
به گزارش نخ نیوز، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در این باره گزارش داد که گروهی از شهروندان لبنانی به مناسبت روز جهانی قدس در مقابل دیوار حائل تجمع کردند و به سمت اراضی اشغالی سنگ پرتاب کردند.
این روزنامه نوشت: نیروهای ارتش اسرائیل نیز با اقداماتی تلاش کردند که آنها را متفرق کنند و اقدام به پرتاب بمب صوتی و دودزا به سمت آنها کردند.
در همین راستا، شبکه المنار نیز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به سمت تعدادی از موتور سواران بمب صوتی و دودزا پرتاب کرد اقدامی که منجر به مسمومیت برخی و مجروح شدن یک لبنانی از ناحیه سر شد.
«کندیس آردل»، معاون مدیر دفتر اطلاع رسانی یونیفل نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: عصر جمعه تنشی در نزدیکی دیوار حائل در نزدیکی «کفرکلا» شکل گرفت.
وی گفت که ارتش اسرائیل به سمت تجمع ۵۰ تا ۶۰ نفره لبنانی‌ها در این منطقه بمب صوتی و دودزا پرتاب کرد و بلافاصله ارتش لبنان وارد عمل شد و با همکاری با نیروهای یونیفل اوضاع را آرام کردند.
آردل در ادامه گفت: ما در این برهه حساس از تمامی طرف‌ها می‌خواهیم که از انجام اقدامات تحریک آمیز و تنش‌زا خودداری کنند.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x