«شاباک» مسؤول حفاظت از خانواده نتانیاهو شد

به دنبال اتفاقات اخیر در سرزمین‌های اشغالی و محاصره همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی توسط معترضان، منابع رسانه‌ای از سپرده شدن مأموریت حفاظت از خانواده وی به سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم اسرائیل (شاباک) خبر دادند.
به گزارش نخ نیوز، سایت عبری زبان “ynet” اعلام کرد که کمیته وزارتی امور «شاباک» با انتقال مسؤولیت حفاظت از ساره نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دو فرزندش «یائیر» و «آونر» از یگان حفاظت دفتر نخست وزیری به واحد «۷۳۰» شاباک موافقت کرد.
این رسانه درباره دلیل اتخاذ این تصمیم گزارش داد که این اقدام درپی تظاهرات اخیر علیه طرح اصلاحات قضایی در تل‌آویو و محاصره شدن ساره نتانیاهو در یک آرایشگاه توسط معترضان اتخاذ شده است.
در همین حال، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که کمیته وزارتی امور شاباک تصمیم به تشدید حفاظت از همسر نتانیاهو گرفته است.
معترضان به سیاست‌های کابینه رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب برای چند ساعت ساره نتانیاهو را در آٰرایشگاهی در تل‌آویو محاصره کردند.
پلیس رژیم صهیونیستی برای کمک به ساره نتانیاهو برای خروج از آرایشگاه وارد عمل شد و توانست وی را از میان معترضان نجات دهد.
اقدام معترضان در حمله به آرایشگاهی که همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آن حضور داشت، خشم نتانیاهو را برانگیخت و وزرای تندرو او را به واکنش وادار کرد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x