فیلم‌های محیط زیستی جشنواره فیلم فجر انتخاب شدند

جلسه داوری انتخاب برترین فیلم‌های محیط زیستی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برگزار شد.

به گزارش نخ نیوز، فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی برای نخستین بار فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را به لحاظ پرداختن به موضوعات محیط زیست بررسی کرده است. بر این اساس سه داور مختلف از دیدگاه‌های محیط زیستی این فیلم‌ها را مورد بررسی قرار دادند و جلسه انتخاب فیلم‌های برگزیده صبح امروز در فراکسیون محیط زیست مجلس با حضور هیات داوران و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس برگزار شد.
سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تاکید بر اینکه جشنواره فیلم فجر می‌تواند به حفظ محیط زیست کمک کند، اظهار کرد: توجه به موضوعات محیط زیستی توسط فیلم‌سازان می‌تواند موجب ارتقای فرهنگ زیست محیطی در کشور شود.
وی اظهار کرد: اهدای جایزه محیط زیست به فیلم‌های جشنواره فجر بدعتی خجسته است و قطعاً در سال‌های آینده نیز ادامه می‌یابد؛ امیدواریم فیلم‌سازان نیز نگاه ویژه‌ به موضوعات محیط زیست را در تولیدات آینده خود مورد نظر قرار دهند.
به گزارش نخ نیوز، در پایان این جلسه سه فیلم برگزیده شایسته دریافت تندیس و لوح تقدیر هیات داوران مشخص شدند. مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان در بخش تجلی اراده ملی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۲۵ بهمن ماه برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x