حماس: سیطره قسام بر کوادکوپتر اسرائیلی، پیروزی بزرگی برای مقاومت است

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که سیطره گردان‌های قسام بر کوادکوپتر اسرائیلی در جریان تجاوز اخیر به نوار غزه، ضربه امنیتی بزرگی به دشمن صهیونیستی و پیروزی دیگری برای مقاومت فلسطین است.

به گزارش نخ نیوز، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل رضوان یکشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری “شهاب” تاکید کرد که گردان‌های قسام با سیطره بر این کوادکوپتر، دستاوردی دیگر کسب کرد و ضربه امنیتی بزرگی به دشمن صهیونیستی وارد کرد و با این کار، آسمان غزه را به روی هواپیماهای اسرائیلی بست.
رضوان اشاره کرد که سیطره بر این کوادکوپتر و دست یابی به اطلاعاتی مهم و حساس در مورد دشمن، بیانگر موفقیت این گردان‌ها در نفوذ به نهادهای نظامی اسرائیلی است و این نشانگر ضعف و سستی این نهادهاست.
وی با بیان اینکه موفقیت‌های پی در پی قسام بیانگر ابداع و نوآوری مقاومت فلسطین است، تاکید کرد که دشمن صهیونیستی در مقابله با ابتکارات و نوآوری‌های مقاومت ناکام مانده است.
اسماعیل رضوان در پایان تصریح کرد که دشمن جنایتکار صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است.
وی از گردان‌های قسام به خاطر این دستاورد بزرگ تقدیر کرد.
این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی نیز به تسلط مقاومت بر این کوادکوپتر اذعان کرد و گفت این کوادکوپتر در جریان عملیاتی که طی تعطیلات آخر هفته داشت در خاک غزه سقوط کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا