انصارالله یمن سیاست یک بام و دو هوای غرب در قبال فلسطین را محکوم کرد

پارلمان یمن در صنعا سیاست یک بام و دو هوای کشورهای غربی در قبال ملت فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش نخ نیوز، به نقل از شبکه خبری المیادین، پارلمان یمن در صنعا عملیات قهرمانانه جوان فلسطینی در قدس را که به کشته شدن ۹ تن از صهیونیست‌ها منجر شد، تبریک گفت و بر حق مشروع ملت فلسطین برای دفاع از خود و مقابله با اشغالگران و شهرک‌نشینان با تمام ابزارهای لازم تأکید کرد.
پارلمان یمن در صنعا سیاست یک بام و دو هوای کشورهای غربی در قبال ملت فلسطین را محکوم کرد.
پیش از این عبدالعزیز بن حبتور، نخست وزیر دولت نجات ملی یمن عملیات قهرمانانه فلسطینی‌ها در قدس را تبریک گفته بود.
در این راستا شورای جنبش جنوب یمن نیز اعلام کرد: عملیات شهادت طلبانه در قدس این حقیقت را ثابت کرد که هیچ جای امنی برای اشغالگران اسرائیلی و سربازان و شهرک نشینان اسرائیلی در هیچ جایی از سرزمین فلسطین وجود ندارد.
در بیانیه این جنبش آمده است: تمام دیدارها و توافقنامه‌ها و نشست‌ها با نظام‌هایی که به عادی سازی روابط خود با اسرائیل می‌پردازند نمی‌تواند به دشمن صهیونیستی امنیت بدهد و هرگز عزم و اراده ملت‌ها و در رأس آن ملت فلسطین برای دفاع از خود، سرزمین و مقدساتش را تغییر نخواهد داد.
در این بیانیه آمده است: عملیات قدس سیلی محکمی به صورت دشمن غاصب صهیونیستی است. به رغم جنایت‌های جنگی اسرائیل در اردوگاه جنین، قهرمانان فلسطینی پیروزی‌ها را رقم می‌زنند و حزن را به شادی تبدیل می‌کنند. عملیات قدس واکنش عملی به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است که از زمان روی کار آمدن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل افزایش قابل توجهی داشته است. گزینه واقعی و مفید، مقاومت در برابر اشغال و آزادسازی و گرفتن حقوق و حاکمیت و استقلال است نه عادی سازی روابط با دشمنان.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x