امسال مردم انقلابی چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن می گیرند

نخ نیوز/تهران رئیس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: در شرایطی که تمام دشمنان بیرونی و درونی انقلاب می خواهند حرکت انقلاب اسلامی را تضعیف کنند ؛ ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن بر تمامی نقشه های شوم دشمنان خط بطلان خواهند کشید.

به گزارش نخ نیوز ؛ ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان تهران ظهر امروز شنبه یکم بهمن ماه در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تشکیل جلسه داد.
 در این جلسه که سومین جلسه ستاد بوده و با حضور نمایندگان دستگاه ها و تشکل‌های استان تهران برگزار گردید ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از حضور باشکوه مردم انقلابی استان تهران در مناسبت‌های انقلاب و گرامیداشت ایام الله خاطر نشان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی از مهمترین مناسبت‌های انقلاب اسلامی است و امسال مردم عزیز ما چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهند گرفت.
محمودی افزود: در شرایطی که تمام دشمنان بیرونی و درونی انقلاب می خواهند حرکت انقلاب اسلامی را تضعیف کنند ؛ ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن بر تمامی نقشه های شوم دشمنان خط بطلان خواهند کشید.
رئیس ستاد دهه فجر استان تهران خاطرنشان کرد: این ستاد در تمامی شهرستان های استان تشکیل شده و همه دستگاه‌ ها و مسئولان در حال برنامه ریزی جهت حضور پرشور مردم در برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر هستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزاری جشن دهه فجر را متعلق به آحاد مردم دانست و گفت: ما از هر گونه مشارکت در برگزاری مراسم این ایام توسط احزاب ، تشکل‌ها و گروه های مردم نهاد و عناصر تاثیر گزار استقبال کرده و از تمامی دلسوزان انقلاب اسلامی درخواست داریم با حضور و برنامه ریزی مطلوب برای بار دیگر وفاداری خود به انقلاب اسلامی ، ایران و ولایت را به نمایش گذاشته و توطئه‌ های دشمنان را خنثی کنند.
 محمودی از کمیته های دهه فجر خواست در فرصت باقیمانده با تشکیل جلسات و پیگیری مصوبات مراسم ۴۴ سالگی انقلاب را با نوآوری هایی جذاب تر و تاثیر گزار تر کنند.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران ، تبیین به نمایش در آوردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر را رسالتی بسیار مهم دانست که باید همه کمیته ها این مهم را دنبال کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا