مقام یمنی: در صورت ادامه محاصره، گزینه‌های دیگری داریم

معاون نخست وزیر صنعا تأکید کرد که در صورت ادامه محاصره و وضعیت نه صلح و نه جنگ، انصارالله گزینه‌های دیگری را اجرا خواهد کرد.

به گزارش نخ نیوز، جلال الرویشان، معاون نخست وزیر صنعا در مصاحبه با المسیره گفت: امیدواریم ائتلاف متجاوز سعودی از ماهیت پیام‌هایی که هیئت عمانی در سفر به صنعا با خود داشت، آگاه باشد. موضع دولت صنعا واضح است و نیازی به مذاکرات محرمانه و مخفی کردن این مسئله ندارد؛ ما خواهان صلح عادلانه‌ای هستیم که آزادی و استقلال یمن را حفظ کند.
این مقام دولت نجات ملی یمن گفت: ما خواسته‌های انسانی و مشروعی داریم؛ درباره توقف جنگ و لغو محاصره و خروج بیگانگان از یمن و پایان رنج و مشکلات مردم. اگر محاصره اقتصادی و وضعیت نه جنگ و نه صلح ادامه یابد ما بیش از یک گزینه خواهیم داشت. ما گزینه‌های نظامی و آمادگی کامل نظامی داریم و ائتلاف متجاوز بارها شاهد این بوده است.
پیش از این محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن دیدارهای هیئت عمانی در صنعا با عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله و دیگر رهبران را مثمرثمر دانست و تأکید کرد: نیروهای مسلح یمن قواعد درگیری جدیدی را بر دشمن تحمیل کردند و طرف مقابل باید درک کند که ما وارد مرحله جدیدی شده‌ایم.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x