بهترین سایت های خدمات قالیشویی در ایران

سایت های متعددی در زمینه قالیشویی فعالیت دارند که شاید نام برخی از آنها به گوشتان آشنا باشد. اما آیا این سایت ها برای انتخاب قالیشویی معتبر هستند و می توانیم از آنها برای انتخاب قالیشویی استفاده کنیم؟ در جواب این سوال باید گفت اگر از سایت های مرجع استفاده کنید بله معتبر هستند اما برخی از شرکت ها در این حوزه فقط کار تبلیغات قالیشویی را انجام میدهند و خیلی مناسب نیستند ولی نمیتوان هم گفت که نامعتبر هستند. در این خبر میخواهیم سایت های معتبر که برای معرفی قالیشویی مناسب هستند را برای شما به طور کامل شرح دهیم:

۱. سایت نقدونه

این سایت یکی از بزرگترین مرجع معرفی قالیشویی با نقد و بررسی است، یعنی قالیشویی هایی که در این سایت به مشتریان معرفی می شوند با نقد و بررسی که توسط کاربران نقدونه انجام میشود به عنوان بهترین قالیشویی در هر شهر قرار میگیرند که ما از طریق یکی از صفحات آن که به معرفی قالیشویی با عنوان نقدونه نارمک مشاهده کردیم آشنا شدیم.

۲. سامانه قالی سنج

این سامانه هم که به تازگی راه اندازی شده با هدف معرفی تمامی قالیشویی های ایران شروع به کار کرده و بر اساس نظرات کاربران رتبه قالیشویی ها در هر شهر تغییر میکند. قالی سنج تقریبا یک موتور جستجوی قالیشویی است در واقع شما در هر نقطه از ایران که زندگی کنید کافی است در سامانه قالی سنج نام محل زندگی خود را وارد کنید تا لیست بهترین قالیشویی ها همراه با شماره قالیشویی و نظرات کاربران نمایان شود. البته شما میتوانید با وارد کردن نام شهرستان در جلوی کلمه قالی سنج در گوگل هم وارد این سامانه شوید.

۳. سایت قالینا

قالینا هم یکی از سایت های با قدمت معرفی قالیشویی است که با تبلیغات بنری در سایت خود برای هر شهر به معرفی قالیشویی میپردازد. در سایت قالینا جایی برای ثبت نظرات کاربران نیست اما کاربران میتوانند در تمام شهر های ایران این سایت را مشاهده کنند و به راحتی به شماره قالیشویی دسترسی داشته باشند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. بله واقعا این سایت‌ها میتونن به مردم در انتخاب قالیشویی خوب در شهرهای مختلف کمک کنند.ولی خب قالیشوییهای خوب دیگری هستند از این سایت‌ها اشتراک نگرفتند وسایت اختصاصی خودشون رو دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا