تولیدکننده انواع درب‌های ساختمانی لوکس و خاص

تولیدکننده انواع درب‌های ساختمانی لوکس و خاص

امروزه درب‌های ورودی در زیبایی ساختمان و محیط داخلی جدا از هر نوع معماری مهم و حائز اهمیت هستند. به همین منظور بسیاری از سازندگان باید به این نکته توجه کنند که برای حفظ امنیت و زیبایی محیط پاگردها و ساختمان‌های خود از درب ضدسرقت و لوکسی بهره ببرند. درب‌های لوکس تجلی‌گر زیبایی، طراحی و معماری در ساختمان‌های مسکونی و همچنین اداری هستند. البته ناگفته نماند این موضوع در ساختمان‌های اداری اهمیت بیشتری دارد. چراکه افراد زیادی هرروزه به داخل این واحدها برای انجام کارهای خود ورود و خروج می‌کنند. به همین دلیل برای ایجاد حس خوب به مخاطبین و کارمندان بهتر است از درب‌ مدرن و لوکس بهره ببرید. در ادامه به‌طور مفصل درباره انواع و اقسام درب‌های ساختمانی و اداری لوکس و ضدسرقت صحبت‌ می‌کنیم.

انواع درب‌های ساختمانی

درب ضد سرقت نیک فارا

انواع درب ساختمان در بازار موجود است که هر کس بر اساس معماری و طرح داخل ساختمان می‌تواند یکی از آن‌ها را خریداری کند. برای خرید مناسب و بهتر، شناخت انواع درب ساختمان مهم و ضروری است. به‌طورکلی درب‌های ساختمانی بر اساس جنس، کاربرد و… به مدل‌های مختلف تقسیم می‌شوند. یکی از درب‌هایی که در بازار طرفداران بسیار زیادی دارد، درب ضدسرقت است، چراکه این‌گونه از درب‌ها علاوه بر زیبایی به امنیت را افزایش می‌دهند. . برخی از این مدل‌ها به شرح زیر هستند.

·       درب ساختمان چوبی

معمولا یک درب چوبی صاف است. سطح خارجی درب در این مدل‌ها از روکش‌های چوبی یا رنگ پوشیده شده‌اند. روکشی که بر روی درب‌های چوبی می‌کشند، مانع خراب شدن یا آسیب دیدن چوب می‌شوند. البته توجه به این نکته مهم است که در برخی از مدل‌ها، درب‌های چوبی بدون هیچ‌گونه روکشی به بازار عرضه می‌شوند. این مدل‌ها برای برخی از طراحی‌ها مناسب هستند و در بعضی شرایط معمار یا ساختمان‌ساز از آن استفاده می‌کند. این درب‌های چوبی بدون پوشش، نیاز به پولیش‌کاری‌های خاصی دارند. در غیر این صورت با وجود نبود پوشش، به‌سرعت آسیب خواهند دید.

درب ورودی تمام چوب یکی از انواع درب‌های ساختمانی چوبی محسوب می‌شود که معمولا از آن‌ها برای درب لابی و… استفاده می‌کنند. استفاده از درب‌های ورودی تمام چوب، باعث زیبایی بیشتر ورودی‌های منازل می‌شوند.

·       درب پیوت

احتمالا تا به امروز نام درب پیوت یا درب لولا محوری را زیاد نشنیده باشید. ممکن است حتی این درب‌ها را به چشم ندیده باشید و کمی ناآشنا به نظر برسد. شاید هم آنها را دیده‌اید اما تا به حال نام آن را نمی‌دانستید. امروزه درب‌های پیوت یا همان لولا محوری به یکی از آیتم‌های منحصر به فرد در خانه‌های مدرن و ویلاهای لوکس تبدیل شده‌اند.

انتخاب درب پیوت یا همان لولا محور برای اتاق‌خواب‌ها یا حتی درب ورودی ساختمان مدرن می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این درب‌ها همانند درب‌های معمولی باز و بسته نمی‌شوند. در این‌گونه درب‌ها به جای لولاهای معمولی از لولاهای محوری بهره گرفته شده است. در این سبک از درب‌های ساختمانی لوکس درب با استفاده از یک لولای عمومی بر روی پاشنه (زمین) و قسمت بالایی متصل شده و به صورتی چرخشی باز و بسته می‌شود. درب‌های پیوت کاربردهای فراوانی دارند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

·        فضای داخلی

یکی از کاربردهای رایج این درب‌ها در داخل خانه‌هاست. اگر فضای بزرگی در خانه دارید یا خانه شما به سبک مینیمال است، بهترین گزینه برایتان درب‌های لولامحور یا همان پیوت خواهد بود. زیرا یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد طراحی مینیمال سادگی است که این درب‌ها این ویژگی را به خوبی دارند.

·        درب ورودی خانه

اگر در جایی زندگی می‌کنید که شرایط آب‌وهوایی مناسبی دارید، نصب درب‌های پیوت به شما توصیه می‌شود در غیر این صورت این درب‌های لولا محور مناسب شما نیستند.

درب ورودی خانه

·        درب‌ حمام

یکی دیگر از جاهایی که شما می‌توانید از درب‌های پیوت یا لولامحور بهره بگیرید، درب حمام است. امروز در منازل جدید و مدرن اکثر حمام‌ها بزرگ هستند و فضای بیشتری برای درب‌های بزرگ‌تر دارند. درب‌های لولاپاشنه‌ای با متریال شیشه مات برای درب‌ حمام نیز مناسب‌اند.

·        درب اتاق یا کلوزت روم

امروزه در خانه‌های مدرن و لوکس به جای کمد دیواری، اتاقی مخصوص لباس در نظر می‌گیرند. اما اگر در این اتاق‌ها از درب‌های معمولی استفاده شود، جلوه‌ بسیار بدی به خود می‌گیرد. بنابراین بهترین درب برای این اتاق‌ها درب‌های پیوت یا لولامحور هستند.

·       درب شیشه سکوریت

شیشه‌های سکوریت از لحاظ ضخامت، به نسبت شیشه‌های ساده در برابر شکستگی مقاومت بیشتری دارند. بر اساس تحقیقات به‌دست‌آمده شیشه‌های سکوریت مقاومت مکانیکی ۵ برابری نسبت به شیشه‌های معمولی دارند. به همین دلیل است که از این شیشه برای ساخت درب‌ها استفاده می‌کنند. برخلاف شیشه‌های ساده، شیشه‌های سکوریت قابلیت تقسیم شدن به قطعات و لبه‌های کوچک و صیقلی را دارند که آن‌ها قدرت برش دارند.

انواع درب شیشه سکوریت به شرح زیر هستند:

  • درب شیشه‌ای سکوریت دستی
  • درب شیشه‌ای سکوریت اسپایدری
  • درب شیشه‌ای سکوریت کشویی
  • درب شیشه‌ای سکوریت ریلی
  • درب شیشه‌ای سکوریت لولایی
  • درب شیشه‌ای سکوریت توکار
  • درب شیشه‌ای سکوریت اتوماتیک

·       درب میکروسمنت

میکروسمنت یک پوشش دکوری، پلیمری است که از سیمان، رزین، آب، افزودنی‌ها و رنگ‌دانه‌های معدنی ساخته شده است. این پوشش بر روی هر چیزی پوششی بادوام و بی‌نظیر ایجاد می‌کند. چسبندگی این ماده بالا بوده و روی سطوح به صورت عمومی و افقی باید اعمال شود. درب‌ میکروسمنت نیز دقیقا از همین پوشش تشکیل شده‌اند.

·       درب ترمووود

 

یکی از درب‌های بسیار باکیفیت که به نمای ساختمان‌ها نمایی زیبا و جذاب می‌بخشند، درب ترمووود است. این درب‌ها علاوه بر نمای چوبی بسیار زیبا، در طراحی منعطف هستند و بسیار ماندگارند. مقاومت در برابر دما، حرارت و استحکام بالا از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد درب ترمووود است. از این درب برای فضاهای باز و نماهای خارجی به‌خصوص درب ساختمان ویلایی استفاده می‌کنند.

·       درب ضدسرقت

درب ضد سرقت نیک افرا

یکی دیگر از درب‌هایی که اکثر افراد برای ساختمان‌های مسکونی و اداری خود از آن بهره می‌برند، درب‌های ضدسرقت هستند. این درب‌ها امنیت خاطر را به خانواده‌ها و مدیران سازمان‌ها و ادارات هدیه می‌دهد. برندهای مختلف در ایران به تولید درب ضدسرقت دست زدند اما برخی از آن‌ها مانند نیک افرا درب‌هایی باکیفیت و متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌کند. برای بالا بردن امنیت خانه و واحدهای اداری، خانواده‌ها و نمایندگان می‌توانند درب ضدسرقت پلاس نیک افرا را سفارش دهند.

در پایان

ما در این مقاله شما را با انواع و اقسام درب‌های لوکس ساختمانی آشنا کردیم. اگر شما علاوه بر زیبایی به فکر امنیت نیز هستید باید درب‌ ضدسرقت برای محل سکونت خود خریداری کنید. برخی از شرکت‌ها درب ضدسرقت ارزان و برخی بهترین درب ضدسرقت را به مشتریانشان ارائه می‌دهند. بنابراین برای خرید باید کاملا توجه کنید که یک شرکت بهترین درب‌ها را با بهترین قیمت به شما بفروشد.

شرکت درب ضدسرقت نیک افرا در حوزه فروش درب ضدسرقت در ایران بسیار مطرح است. چراکه این شرکت با بیش از ۱۰ سال سابقه تولیدکننده انواع درب‌های ساختمانی با بهترین متریال، بدون هیچ محدودیت در طرح و رنگ و ابعاد مختلف و با رویه، چوبی، فلزی، اسلب (سرامیک)، میکروسمنت، ترمووود، شیشه سکوریت و…  است. برای خرید و سفارش درب‌ سفارشی خود می‌توانید از قسمت تماس با ما در سایت نیک افرا با این شرکت تماس حاصل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا