لیست باشگاه های اسب سواری + آدرس

تاحالا سوارکاری کردین؟ اصلا دوست دارید سوارکاری یاد بگیرید؟ یکی از رشته های ورزشی جذاب در دنیای امروز و حتی قدیم سوارکاری می باشد. برای انتخاب یک باشگاه اسب سواری تهران خوب باید به نکات زیادی توجه کنید و سرسری از کنار آن نگذرید. چون خیلی از افراد فکر می کنند پیدا کردن باشگاه اسب سواری تهران خوب نیازمند هیچ فاکتوری نیست درحالی که سخت در اشتباه هستند. در ادامه این مطلب ما به شرح مختصر ویژگی ها و نکات یک باشگاه اسب سواری خوب و ویژگی های یک مربی اسکیت خوب برای شما عزیزان پرداخته ایم.

اسب سواری

نحوه نگهداری اسب ها در بهترین باشگاه اسب سواری تهران

اولین نکته ای که باید در انتخاب باشگاه اسب سواری تهران به آن دقت کنید نحوه نگهداری اسب ها می باشد. اسب یک حیوان تنومند، قوی و اجتماعی است که نیاز به مراقبت های بسیاری دارد. اسب ها به دلیل آن که در بیشتر ساعات شب در حال استراحت هستند باید محل نگهداری از آن ها ویژگی هایی داشته باشد تا آن ها بتوانند سالم بمانند. برای مثال نوع غذایی که به اسب ها می دهند، محل ایستادن اسب ها، نوع قشو مالیدن به تن اسب و … بنابراین حین انتخاب باشگاه اسب سواری تهران حتما دقت کنید که چگونه از اسب نگهداری شده است.

 

ابعاد زمین بهترین باشگاه اسب سواری تهران

مساحت زمین باشگاه اسب سواری تهران بر مبناهای استاندارد جهانی طراحی شده است که سایر کشور های جهان باید از آن پیروی کند. در ادامه این مطلب به شرح یک سری نکات در خصوص زمین باشگاه اسب سواری تهران پرداخته ایم که عبارت هستند از :

  • طول مسیر زمین های اسب سواری نباید از ۱۶۰۰متر کمتر باشد.
  • عرض مسیر زمین سوارکاری اسب نباید کمتر از ۱۵ متر باشد.
  • شعاع چرخش پیست اسب سواری نباید از ۱۰۰ متر کمتر باشد.
  • زاویه شیب زمین پیست اسب سواری در پیچ باید ۱۲ درصد باشد.
  • سطح پیست اسب سواری حتما باید با چمن یا شن های پودری به طور کامل پوشیده شده باشد.
  • طول خط مستقیم پیست اسب سواری نباید از ۴۰۰ متر کمتر باشد.

 

مربی اسکیت خوب چه ویژگی هایی دارد؟

دوست دارید در رشته ورزشی دیگری به نام اسکیت نیز فعالیت کنید؟ یکی از رشته های ورزشی جذاب دیگر اسکیت می باشد که هم یک نوع ورزشه و هم یک نوع تفریح. اما برای یادگیری آن حتما باید به سراغ یک مربی اسکیت تهران خوب بروید. اگر مربی اسکیت انتخابی تان حرفه ای و کاربلد نباشد آن جور که باید این بازی را یاد نخواهید گرفت و حتی ممکن است آسیب های جسمی ببینید. به همین منظور ما در ادامه این مطلب به شرح مختصر اما جامع یک سری ویژگی های مربی اسکیت خوب پرداخته ایم :

  • داشتن اطلاعات جامع دانش تئوری کامل در خصوص رشته ورزشی اسکیت
  • گذراندن دوره عملی مربیگری اسکیت بازی
  • گذراندن دوره های مربیگری اسکیت سواری و اخذ گواهی نامه های رسمی
  • دریافت نمرات مناسب در آزمون های تئوری و عملی این دوره ها
  • جسارت و ایجاد حس اعتماد به نفس در ورزشکاران برای یادگیری این ورزش توسط مربی
  • باید توانایی بالایی برای متقاعد کردن، تفهیم موضوع و برقراری موثر ارتباط با فرد داشته باشد
  • دعوت و تشویق به تلاش و استقامت برای یادگیری و انگیزه دادن به فرد

مهدی مرتاض اسکیت

بهترین خدمات ورزشی، اسان اسپرت

حتما نام اسان اسپرت در اینترنت به گوش تان خورده نه؟ وب سایت ورزشی و آنلاین اسان اسپرت در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه خدمات و محصولات ورزشی فعالیت خود را در بستر اینترنت شروع کرد. این وب سایت ورزشی همواره به دنبال ساده ترین، راحت ترین و ارزان ترین خدمات و محصولات ورزشی برای ورزشکاران عزیز بوده است.

 با وجود وب سایت اسان اسپرت دیگر لازم نیست برای پیدا کردن کلاس بدنسازی ، آکادمی فوتبال ، کلاس تنیس ، ورزش در خانه یک مربی، یک سالن، یک کلاس و … در رشته های مختلف ورزشی از خانه بیرون بروید. تنها با داشتن یک تلفن همراه و یک اینترنت می توانید به دنیایی از کلاس های ورزشی، مربی های خبره، سالن های تمرینی، استخر های تمیز و … دسترسی داشته باشید.

 

به روز ترین کد تخفیف ها، تخفیف هات

در دنیای مدرن امروز همگی شاهد تغییر سبک زندگی هایمان به واسطه اینترنت هستیم. در حقیقت می توان گفت زندگی مان به کمک اینترنت کاملا دستخوش تغییر شده به طوری که با کمک اینترنت می توانیم به بهترین فروشگاه های آنلاین اینترنتی، سفارش غذا، تهیه بلیط و رزرو هتل، تاکسی های اینترنتی، خرید بلیط سینما و تئاتر، دانلود فیلم و آهنگ، کلاس های ورزشی و …  دسترسی داشته باشیم. یکی از سایت های ارائه دهنده کد تخفیف های رایگان و تست شده مثل کد تخفیف کارنامه ، کد تخفیف دیجی استایل ، کد تخفیف مقداد آی تی ، کد تخفیف اسنپ اکسپرس ، کد تخفیف اسنپ مارکت تخفیف هات می باشد. شما از تخفیف هات می توانید به روز ترین و جدید ترین کد تخفیف های ورزشی و … را دریافت نمایید آن هم به صورت کاملا رایگان و چی بهتر از این ؟

کد تخفیف

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مطلب همواره سعی کردیم اطلاعات مفیدی در خصوص ویژگی یک باشگاه اسب سواری خوب، یک مربی اسکیت خوب و … به شما بدهیم. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در این خصوص برایتان مفید بوده باشد و نهایت بهره را برده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا