تببین اقدامات مثبت دولت، رسالت جدی مشاوران امور روحانیت استانداری‌هاست

عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت، از مشاوران امور روحانیت استانداران خواست دغدغه مردم و جامعه متدینین را نسبت به مسائل مهم اجتماعی و فرهنگی، به مسئولان اجرایی منعکس سازند و گفت: تبیین اقدامات مثبت دولت در عرصه های مختلف هم رسالت جدی است.

به گزارش نخ نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد حاجی ابوالقاسم دولابی که در جمع مشاوران امور روحانیت استانداران سخن می‌گفت، افزود: بیان اقدامات خوب و مثبت دولت در عرصه های مختلف، رسالتی جدی است و باید با تمام ظرفیت در جهت امیدآفرینی در جامعه عمل کنیم.
وی ادامه داد: امروز که کشور به قله‌های پیشرفت نائل آمده و جریان دشمن با دسیسه‌های مختلف به دنبال مقابله با حرکت شتابان کشوراست، روحانیت به عنوان پیشقراولان حرکت انقلابی باید در مسیر روشنگری و تبیین، عمل کنند.
دولابی با بیان اینکه اتفاقات اخیر دست و پا زدن دشمن برای مقابله با مسیر رو به رشد جمهوری اسلامی ایران است؛ گفت: در دولت سیزدهم براساس نظرات اقتصاددانان  برای نخستین بار در ۱۰۰ سال گذشته، تراز تجاری کشور مثبت شده است.
وی همچنین با بیان اینکه روحانیت همواره  ملجا مردم بوده است، افزود: مشکلات اقتصادی مردم باید به مسئولان گفته شود و در این جهت روحانیت معزز باید فعالانه عمل کنند.
عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت، در خصوص اقدامات و تلاش های انجام شده در دولت هم اظهار کرد: در عرصه استفاده از ظرفیت حوزه برای دولت، اقداماتی نظیر سند تحول دولت با هماهنگی ریاست جمهوری در حوزه، به هم اندیشی گذاشته شد تا روحانیت هم در این خصوص نظر و دیدگاه خود را ارائه دهند.
دولابی عرصه تبلیغ را دیگر ظرفیت حوزه دانست و در خصوص رابطه حوزه و آموزش و پرورش تاکید کرد: ارتباط با دانش آموزان و دانشجویان نباید قطع شود.
وی بر تقویت ارتباط دستگاه اجرایی با روحانیت تاکید کرد و گفت: ارتباط روحانیت با اساتید دانشگاه و همچنین امدادرسانی به مردم آسیب دیده ناشی از حوادث طبیعی و ورود به کار جهادی مورد تاکید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا