۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک آتش‌نشانی خریداری شد

به گزارش نخ نیوز، سیدحبیب راضی سه شنبه شب در آئین اختتامیه المپیاد ورزشی آتش نشانان سراسر کشور به میزبانی تبریز ، اظهار کرد: برخی از این ماشین‌آلات مخصوص شهرهای بزرگ است که به‌زودی در بین کلانشهر های کشور توزیع خواهد شد. 

وی افزود: یکی از خواسته‌های اصلی آتش‌نشانان، تشکیل تیم ملی آتش‌نشانی کشور و شروع فعالیت در مسابقات است. 

وی اضافه کرد: تجربه برگزاری چهار دوره متوالی مسابقات آتش نشانان کشور نشان داده است که باید قدردان زحمات این میزبانی های ارزشمند باشیم.

 مدیرکل دفتر  هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‌‏ها کشور افزود: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه یک سازمان است؛ نگاه همه اقشار جامعه به آتش‌نشانان به عنوان قهرمانان دلیر بی ادعا است و این نگاه مرهون زحمات این افراد در میدان عمل و عملیات‌های حریق و آخرین مورد آن هم حضور فعال و رشادتمندانه این عزیزان درحادثه متروپل بود.

حبیبی تصریح کرد: حقوق و مزایای دریافتی، اعمال سختی کار و تلقی شدن شهید آتش نشان به صورت جامع و کامل و در شان این عزیزان دیده نشده است که این موضوع با رئیس جمهور محترم مطرح شده و دستور رسیدگی فوری از طرف ایشان صادر شده است.

وی بیان کرد: حضور تیم‌های شهرستانی در مسابقات آتش نشانان کشور رشد قابل توجه ای داشته است که نشان بالندگی این المپیادها است.

وی تاکید کرد: ایجاد نشاط و انتقال تجارب و تعمیم دوستی‌ها و افزایش مهارت مهم‌ترین اهداف این مسابقات است که غالب بر بحث ورزشی موضوع است. 

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x